اخبار

هاشمی: مسابقاتی متفاوت را برگزار خواهیم کرد

  •  

    مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام: رقابت‌های پرورش اندام، بادی‌کلاسیک و فیزیک قهرمانی باشگاه‌های کشور طی روزهای 9 لغایت 11 اسفند ماه با تفاوت‌هایی نسبت به ادوار گذشته در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

     

    سید مجتبی هاشمی، مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان این مطلب به سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: لیست تیم‌های شرکت کننده در مسابقات در روز وزن کشی از سرپرستان اخذ می شود و دیگر به آنها عودت داده نخواهد شد.

    همچنین تیم‌هایی مانند تهران و میزبان رقابت‌ها، حق دارند 2 تیم معرفی کنند و باید در همان روز وزن کشی نفرات تیم های اول و دوم خود را مشخص و آن را تحویل نمایند.

    هاشمی در ادامه گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با میزبانان شیرازی این بار تعداد محدودتری نسبت به ادوار گذشته به رقابت‌ها از سوی فدراسیون اعزام خواهند شد. نفراتی که بتوانند در جریان برگزاری مسابقات نقشی تاثیرگذار داشته و حضور آنها باعث غنای هرچه بیشتر مسابقات شود.

    مسئول کمیته مسابقات فدراسیون گفت: بنا دارم در صورت امکان در پایان مسابقات هر رشته، عناوین تیمی نیز اعلام شود، ضمن اینکه این بار برای معدود دفعات است که با یک سازمان بندی مناسب در خدمت جمعی از اصحاب رسانه خواهیم بود.

    هاشمی گفت: فهرست مهمانان و عوامل اجرایی که باید در رقابت‌ها در شیراز حاضر باشند، از سوی رئیس فدراسیون تائید و برای انجام کارهای مربوط به سفر به مسئولان مربوطه داده شده و هیچ جای نگرانی نیست.

    مسئول کمیته مسابقات در پایان گفت: امیدوارم مسئولان، داوران، سرپرستان، مربیان و ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات نهایت همراهی و تعامل را با مسئولان برگزاری داشته و در انجام یک دوره مسابقه خوب، نقش تاثیرگذار خود را به درستی ایفا کنند.

     

    منبع: هفته نامه بشیر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *