اخبار

پاول پیش از ترک تهران: عملکرد بسیار عالی داوران باعث غافلگیری من شد

  • رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام پیش از ترک تهران گفت: از نگاه من به عنوان یک مسئول فدراسیون جهانی همه چیز زیبا و عالی بود.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پاول کران بوک در حاشیه سمپوزیوم علم و ورزش اظهار کرد: داوران ایرانی از سطح بسیار بالایی در قضاوت برخوردارند. آنها می توانند بهترین قضاوت ها را در هر مسابقه ای داشته باشند.

    رئیس کمیته داوران IFBB افزود: پیش از آغاز رقابت های فیزیک نکات کوتاهی را در رابطه با معیار های داوری فیزیک به داوران ایرانی یادآوری کردم و چیزی که باعث غافلگیری من شد درک درست و عملکرد بسیار عالی آنها در قضاوت بود.

    وی در ادامه گفت: علیرغم فشردگی در زمان برگزاری مسابقات داوران ایرانی توانستند کار خود را به خوبی انجام دهند. به طوری که در هر دسته آنهایی که مقام آوردند در حقیقت به حق خود رسیدندو شایستگی آن را داشتند.

    گفتنی است، پاول کران بوک رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام پس از حضور در اولین دوره مسابقات فیزیک قهرمانی کشور و نخستین سمپوزیوم بین المللی علم و ورزش بامداد امروز دوشنبه 20 بهمن ماه تهران را به مقصد لهستان ترک کرد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *