اخبار

پورعلی فرد: با ترکیب کامل در مسابقات آسیایی ژاپن شرکت می کنیم

  • رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت:‌ با تیمی کامل در سه رشته فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام در رقابتهای قهرمانی آسیا که خرداد ماه در کشور ژاپن برگزار می شود، شرکت خواهیم کرد.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ناصر پورعلی‌فرد در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص زمان برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: رقابت‎های انتخابی تیم‌های ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن سوم و چهارم اردیبهشت ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود که برای هر وزن و دسته قدی 3 ورزشکار را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم.

    وی ادامه داد: دلیل اینکه 3 ورزشکار اول هر دسته را به اردوی تیم ملی دعوت خواهیم کرد این است که اگر برای نفرات اول مشکلی پیش آمد، نفرات دیگری را در اردو داشته باشیم که بتوانیم از حضور آنها استفاده کرده و دست‌مان برای قهرمانی آسیا خالی نباشد.

    رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: در رشته فیزیک 2 دسته قدی، در بادی کلاسیک 7 دسته وزنی و در پرورش اندام 10 دسته وزنی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهند کرد. در واقع تیمی کامل را اعزام می‌کنیم.

    وی در خصوص معرفی کادر فنی تیم ملی اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد:‌ بعد از اینکه نفرات برتر هر دسته وزنی و اعضای حاضر در اردوی تیم ملی مشخص شدند، مربی تیم ملی را تعیین خواهیم کرد. هم اکنون مدیر تیم‌های ملی رضا سلطانی است.

    پورعلی فرد در خصوص حضور رونی کلمن، قهرمان 8 دوره مسابقات مستر المپیا در ایران گفت: جهت حضور او بخش خصوصی اقدام کرده که فدراسیون هم با این حضور موافق بود. قهرمانان و ورزشکاران زیادی از کشورمان منتظر حضور چنین ورزشکاری در کشور بودند.

    او افزود: فدراسیون در خصوص مباحث علمی و آموزشی فعالیت دارد و طبیعی است که چنین ورود‌هایی را زیر نظر داشته باشد، البته اگر فدراسیون بدنسازی بر روی امور این بخش نظارت نمی‌کرد هم بخش خصوصی کار خودش را می‎کرد و او را به ایران می‌آورد.

    رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد:‌ ما یک رشته قهرمانی هستیم اما می‌پذیریم که همگانی هم هستیم. تعداد باشگاه‌هایی که به صورت خصوصی در ایران فعالیت دارند خود به خود باعث به وجود آمدن بفعد همگانی این ورزش می‌شوند. 12 هزار باشگاه در سطح کشور فعالیت می‌کنند که علاوه بر بحث همگانی در بفعد استعدادیابی و قهرمانی هم فعال هستند. این‌گونه هم نیست که ما فقط در بفعد قهرمانی فعالیت داشته باشیم. همان طور که می‌دانیم اکثر فدراسیون‌هایی که بفعد همگانی دارند در بخش قهرمانی هم فعالیت‌ها و مسابقاتی خواهند داشت.

    پورعلی فرد تاکید کرد: در کشور خودمان ورزشکاران خوبی داریم که وقتی از تهران به شهرستانی سفر می‌کنند ورزشکاران زیادی به استقبال آنها می‌روند. افراد زیادی در کشور عاشق این رشته ورزشی هستند و برای دیدن افرادی مثل کلمن حاضر هستند، هزینه‌های هنگفتی را متقبل شوند و به خارج از کشور رفته و با او دیدار کنند. در هر صورت این اتفاق خوبی است که برای ورزش بدنسازی کشور رخ داده و جوانان ما می‌توانند از علم این افراد بهره‌مند شوند.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *