اخبار

پورعلی فرد: فقط به موفقیت فکر کنید/ دکتر آذری وفا: شما سفیران پهلوانی، غیرت و سلامتی هستید

  •  

    آخرین جلسه تمرینی ملی پوشان پرورش اندام و بادی کلاسیک اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا در حالی عصر دیروز (دوشنبه) در آکادمی کمیته ملی المپیک پی گیری شد که ناصر پورعلی فرد رئیس و دکتر امیرحسین آزادی وفا عضو هیئت رئیسه فدراسیون از نزدیک نظاره گر تمرین ملی پوشان بودند.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، پیش از آغاز تمرینات ناصر پورعلی فرد در سخنان کوتاهی با اشاره به قدرت و پتانسیل تیم ملی کشورمان گفت: تک تک نفرات اعزامی از شانس بالایی برای کسب بهترین نتیجه برخوردارند.

    وی خطاب به ملی پوشان گفت: یکی از نکات حایز اهمیت در روزهای منتهی به مسابقات جهانی این است که از نظر ذهنی و فکری تمرکز لازم برای رفتن روی استیج مسابقات را داشته باشید، بنابراین از هر آنچه که می تواند باعث برهم خوردن تمرکزتان شود، دوری کنید. یکی از دلایلی که فدراسیون تصمیم می گیرد در روزهای آخر قبل از اعزام اردوهای شبانه روزی برگزار کند همین مسئله است، ضمن اینکه زندگی مشترک اردویی سبب همدلی بیشتر اعضای تیم ملی می شود.

    وی در ادامه از ملی پوشان خواست در این روزها کمتر وارد فضای مجازی شوند و آن را به پس از مسابقه و مدال آوری شان موکول کنند و به جای آن فقط به مسابقات جهانی فکر کنند، مسابقاتی که برای موفقیت در آن ماهها زحمت و سختی کشیدند.

    دکتر امیرحسین آذری وفا، عضو هیئت رییسه فدراسیون نیز طی سخنانی از ملی پوشان به عنوان سفیران سلامتی، پهلوانی و غیرت یاد کرد و گفت: خداوند این توفیق را به شما داده که با ساختن چنین بدنهای زیبا و گام برداشتن در مسیر موفقیت و سربلندی ایران عزیز، الگوی بسیاری از نوجوانان و جوانان باشید.

    وی ادامه داد: شما به نمایندگی از جوانان کشوری در مسابقات جهانی و قاره ای شرکت می کنید که سه هزار سال قدمت دارد و پهلوانانی چون پوریای ولی و تختی را به جهان معرفی کرده است.

    این استاد دانشگاه در ادامه اظهار داشت: هیچ چیز بالاتر از این نیست که انسان در کنار جسم زیبا روح زیبا هم داشته باشد که خوشبختانه همه شما از این دو موهبت بهره مند هستید. فراموش نکنیم فردی که الگو می شود مسئولیت اجتماعی بزرگی بر گردن دارد، بنابراین باید طوری رفتار کنید که سالها پس از دوران قهرمانی هم الگو باقی بمانید.

    وی در خاتمه آرزو کرد همه ملی پوشان با مدال از رقابتهای جهانی به وطن برگردند.

    گفتنی است تیم ملی پرورش اندام بامداد فردا (چهارشنبه) تهران را به مقصد مادرید اسپانیا ترک می کند.

    مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک قهرمانی جهان در حالی به صورت همزمان در کشور اسپانیا برگزار می شود که سال گذشته مسابقات جهانی پرورش اندام در برزیل و پیکارهای بادی کلاسیک در اسپانیا پی گیری شد که در مسابقات پرورش اندام تیم ملی ایران پس از مصر به مقام نایب قهرمانی دست یافت و ملی پوشان بادی کلاسیک هم با قهرمانی به کار خود پایان دادند.

    این رقابتها روز جمعه پانزدهم آبان با برگزاری آیین وزن کشی رسما آغاز می شود. طبق برنامه مسابقات بادی کلاسیک و سه وزن اول پرورش اندام در روز شنبه و سایر اوزان پرورش اندام روز یکشنبه پی گیری خواهد شد.

    منبع: فدارسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *