اخبار

پیام تبریک رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بمناسبت سال نو

  • ناصر پورعلی فرد، رئيس فدراسيون بدنسازی و پرورش اندام در پيامي فرارسيدن سال 1394 را به خانواده بزرگ پروش اندام، قوی ترین مردان، پاورلیفتینگ و مچ اندازی ايران تبريك و تهنیت گفت.

    به گزارش سايت فدراسيون بدنسازی و پرورش اندام در متن پيام تبريك ناصر پورعلی فرد چنین آمده است: فرارسيدن نوروز باستاني 94 را كه با نام كوثر هستي، حضرت فاطمه زهرا(س) قرين گشته، به اساتيد، پيشكسوتان، مربيان، داوران، قهرمانان، كليه دست اندركاران و همكاران عزيزم در عرصه بدنسازی تبريك مي گويم و اميدوارم سالي سرشار از موفقيت و بهروزي را پيش رو داشته باشند.

    سالي كه گذشت سالی توام با موفقیت ها و افتخارآفريني قهرمانان كشورمان در عرصه هاي بين المللي بود. سالي كه قهرمانان شایسته پرورش اندام کشورمان ابتدا در مسابقات آسیایی در سریلانکا با کسب 5 طلا، 4 نقره و 2 برنز بر بام قاره کهن ایستادند و سپس در رقابتهای قهرمانی جهان ذر برزیل با 2 مدال طلا، 3 مدال نقره و یک مدال برنزنایب قهرمان شدند.

    ملی پوشان مقتدر بادی کلاسیک کشورمان نیز در سالی که گذشت عناوینی را بدست آوردند که درخور تقدیر است. بدست آوردن یک طلا و یک نقره تیم دو نفره در بازیهای ساحلی آسیا در تایلند و مقام قهرمانی در مسابقات جهانی اسپانیا با یک طلا، یک نقره و یک برنز مایه مباهات گردید.

    حضور قدرتمندانه در مستر المپیای آماتورهای جهان در روسیه و کسب دو نشان برنز در مسابقات جوانان و پیشکسوتان جهان از دیگر موفقیت های پرورش اندام کارهای کشورمان در عرصه بین المللی بود. در سال 93 فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با دعوت از دکتر رافائل، رئیس فدراسیون جهانی IFBB و پاول، رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی و حضور نخستین بار این دو مقام ارشد فدراسیون جهانی در تهران گام بلندی در تحکیم مناسبات بین المللی برداشت.

    در ادامه پیام رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آمده است: ملی پوشان کشورمان در سال جدید چند رویداد مهم را پیش رو دارند که امیدوارم همچون همیشه باعث اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی در صحنه های بین المللی شوند. مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی آسیا که خرداد ماه در کشور ژاپن برگزار می شود، مسابقات قهرمانی پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک جهان که آبان ماه در کشور اسپانیا برگزار خواهد شد از جمله رویدادهای مهم قاره ای و جهانی در سال جدید است، ضمن اینکه قرار است مهر ماه برای نخستین بار میزبان مسابقات معتبر جام بن ویدر باشیم.

    در پايان از درگاه ايزد متعال سالي سرشار از بركت، رحمت، سربلندي و پيروزي براي ايران اسلامي و موفقيت براي کلیه ورزشکاران و قهرمانان میهن عزیزمان در عرصه هاي بين المللي را خواستارم.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *