اخبار

پیکر بیت الله عباس پور در میان خیل عظیم ورزشکاران و دوستدارنش در خاک آرمید

  •  

    پیکر بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام ایران و جهان صبح امروز 5 شهریور ماه با حضور رئیس فدراسیون و ورزشکاران و دوستداران آن مرحوم تشیع و به آرامستان بی بی سکینه بدرقه شد.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، آئین خاک سپاری پیکر مرحوم بیت الله عباس پور در حالی برگزار شد که علاوه بر ناصر پورعلی فرد و مسئولان ماهدشت، خیل عظیمی از ورزشکاران، قهرمانان و دوستداران آن مرحوم از سراسر کشور حضور داشتند و پیکر وی از میدان شهرداری ماهدشت تا میدان آزادگان تشیع و سپس در آرامگاه بی‌بی سکینه به خاک سپرده شد.

    در حاشیه این مراسم ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اخلاق و منش بیت الله عباسپور زبانزد ورزشکاران ایرانی و خارجی بود.

    ناصر پورعلی‌فرد افزود: بیت الله عباسپور بیش از آن که به واسطه مدال‌ها و قهرمانی‌هایش مورد توجه باشد به دلیل داشتن منش پهلوانی و اخلاق نیکو در کانون توجهات بود.

    وی بیان کرد: در طول دوران بیماری عباسپور، فدراسیون در حد توان این قهرمان را همراهی کرد اما با وجود مبارزه سختی که با بیماری واسکولیت انجام داد در پایان جمع دوستانش را ترک کرد و به دیار حق شتافت.

    بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام ایران و جهان و کسی که برای اولین بار از کشورمان در رقابت‌های مستر المپیا (معتبرترین مسابقات پرورش اندام جهان) حضور یافته بود، شامگاه سه‌شنبه سوم شهریور بعد از مدت‌ها مبارزه با بیماری واسکولیت دار فانی را وداع گفت.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *