اخبار

چهل هزار دلار جایزه نقدی برای قهرمانان جام الماس

  • به قهرمانان مسابقات فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام جام الماس (دایاموند کاپ- بن ویدر) علاوه بر حکم، مدال و جام قهرمانی، جوایز نقدی نیز تعلق می گیرد.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سومین دوره مسابقات بین المللی جام الماس زیر نظر فدراسیون جهانی IFBB طی روزهای 10 تا 12 مهر ماه در جزیزه کیش با حضور ورزشکاران ایرانی و خارجی برگزار خواهد شد.
    براساس این گزارش، قرار است به نفر اول این مسابقات مبلغ هزار دلار، نفر دوم 600 دلار و نفر سوم 400 دلار جایزه نقدی اهدا شود، ضمن اینکه به قهرمان قهرمانان (اورال) مسابقات فیزیک و پرورش اندام علاوه بر کارت حرفه ای و جایزه هزار دلاری بابت کسب مدال طلا، مبلغ دو هزار دلار نیز تعلق خواهد گرفت.

    با احتساب اوزان و دسته های قدی مسابقات؛ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مجموعاً 40 هزار دلار به قهرمانان این دوره از مسابقات بین المللی جام الماس جایزه نقدی اهدا خواهد کرد.

    جام الماس (دایاموند کاپ- بن ویدر) یکی از مسابقات معتبر فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB است که نخستین بار این جام در سال ۲۰۱۳ در کشور یونان و سپس در سال ۲۰۱۴ در کشور چین برگزار شد و ایران سومین برگزار کننده این رقابتها به حساب می آید.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *