اخبار

کادر فنی تیم های ملی اعزامی به رقابتهای آسیایی معرفی شدند

  • از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ، کادر فنی تیم های اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

    به گزارش سایت فدراسیون، تیم های ملی فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام در شرایطی اواسط خرداد ماه در کشور ژاپن به مصاف رقبای قاره ای خود می روند که احسان کنگرلو، بیت اله عباسپور، علی تبریزی، وحید اکبرزاده و یوسف کریمی به عنوان کادر فنی تیم های اعزامی معرفی شدند.

    رضا سلطانی، مدیر سازمان تیم های ملی و سخنگوی فدراسیون با اشاره به اینکه همه دوستانی که برای کادر فنی انتخاب شدند به عنوان مربی فعالیت می کنند و همانند سالهای گذشته تیم ملی سرمربی ندارد.

    وی در پاسخ به این سئوال اینکه چرا در مسابقات انتخابی اکثر قهرمانان آسیایی و جهانی سال گذشته غیبت داشتند و آیا این موضوع باعث تضعیف تیم اعزامی که بواقع مدافع عنوان قهرمانی آسیا است، نخواهد شد، گفت: اکثر ملی پوشانی که در رشته بادی کلاسیک و پرورش اندام ترجبح دادند به انتخابی نیایند، یا از دنیای قهرمانی خداحافظی کردند یا می خواهند شانس خود را در مسابقات حرفه ای آزمایش کنند و یا قصد دارند خود را برای مسابقات جهانی بادی کلاسیک و پرورش اندام که به ترتیب مهر ماه در کره جنوبی و آبان ماه در اسپانیا برگزار می شود، آماده می سازند.

    سلطانی در ادامه اظهار داشت: برغم غیبت قهرمانان آسیا و جهان، به اذعان اکثر کارشناسان پیکارهای انتخابی سطح قابل قبولی داشت و تمامی نفرات برگزیده به لحاظ فنی شرایط کسب بهترین مدال را در مسابقات قهرمانی آسیا دارند.

    سلطانی با تاکید بر اینکه ایران قدرت برتر بدنسازی آماتوری آسیا و جهان است، گفت: پتانسیل فنی تیم ایران آنقدر بالا است که حتی با تیم دوم هم جزو تیم های مدعی پیکارهای قاره ای و جهانی باشد.

    مدیر سازمان تیم های ملی در خاتمه اظهار داشت: همانطور که قبلا گفتم، جلسه امروز(چهارشنبه) ملی پوشان و کادر فنی جنبه مراسم معارفه را دارد و اردوی شبانه روزی ملی پوشان 10 روز مانده به اعزام تیم به ژاپن در تهران پی گیری خواهد شد. البته مربیان تیم ملی امروز و پس از یک جلسه تمرینی، برنامه آماده سازی مورد نظرشان را در اختیار اردونشین ها قرار می دهند.

    گفتنی است، در دسته قدی 172- سانتی متر فیزیک احسان کیان و دسته قدی 172+ سانتی متر محمد اسدی مورد توجه اعضای کمیته فنی قرار گرفتند.

    رشته بادی کلاسیک
    وحید ساعی دهقان دسته قدی 165 سانتی متر
    داود شکراله دسته قدی 171 سانتی متر
    کامران صالحی دسته قدی 180 سانتی متر
    کیوان رضاپور دسته قدی 180+ سانتی متر

    پرورش اندام
    هادی محمدی دسته وزنی 70 کیلوگرم
    فرهاد اسد نژاد دسته وزنی 75 کیلوگرم
    سجاد نیک نام دسته وزنی 80 کیلوگرم
    میرحسین سعادت نیا دسته وزنی 85 کیلوگرم
    حمید لکزایی و یاسین امانی پور دسته وزنی 90 کیلوگرم
    جعفر غفارنژاد و آیت نجدباقری دسته وزنی 95 کیلوگرم
    پوریا پویان دسته وزنی 100 کیلوگرم
    محسن صمدی دسته وزنی 100+ کیلوگرم

    بر اساس تصمیم کمیته فنی قرار شد محسن صمدی در وزن 100+ کیلوگرم تا روز دوشنبه 14 اردیبهشت ماه نسبت به اخذ گذرنامه اقدام نماید، در غیر این صورت علی اصغر کابلی جایگزین وی خواهد شد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *