اخبار

کیش میزبان سومین دوره مسابقات بین المللی دایاموند کاپ شد

  • سومین دوره مسابقات بین المللی فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام دایاموند کاپ ( کاپ الماس- بن ویدر) مهر ماه به میزبانی کشورمان و در جزیره کیش برگزار می شود.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سومین دوره مسابقات بین المللی فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام دایاموند در شرایطی طی روزهای 10 تا 12 مهر ماه در کیش برگزار می شود که هفته آینده ناصر پورعلی فرد، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای بازدید از امکانات ورزشی و هتل های محل اقامت ورزشکاران، داوران و مدعوین این رقابتها به کیش می رود.

    دایاموند کاپ ( کاپ الماس- بن ویدر) یکی از معتبرترین مسابقات فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام جهان است که به تازگی از سوی فدراسیون جهانی IFBB بنیان گذاشته شده است. اولین و دومین دوره این رقابتها به ترتیب در کشورهای یونان و چین برگزار شد.

    ناصر پورعلی فرد در گفتگو کوتاه با سایت فدراسیون در ایارتباط برگزاری این رقابتها اظهار داشت: روز گذشته شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان با برگزاری سومین دوره مسابقات دایاموند کاپ در ایران موافقت کرد. وی افزود: این رقابتها برای ورزشکاران کشورمان که شرایط حضور در مسابقات خارج از کشور را ندارند فرصت مناسبی است تا در یک رقابت معتبر حضور بهم رسانند.

    رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه گفت: به قهرمان قهرمانان فیزیک و پرورش اندام این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی کارت حرفه ای تعلق خواهد گرفت، ضمن اینکه به نفرات اول تا سوم مسابقات علاوه بر حکم و جام، جوایز نقدی نیز اهدا می شود. البته به تمامی شرکت کنندگان از سوی فدراسیون جهانی دیپلم حضورداده خواهد شد.

    پورعلی فرد در خاتمه حرفهایش ابراز امیدواری کرد این رقابتها با استقبال خوب قهرمانان داخلی و خارجی قرار بگیرد.

    منبع: فدراسیون پروش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *