اخبار

یار محمدیان: تمام ورزشکاران اصفهان دارای کارت شناسایی الکترونیک شدند

  •  

    رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام اصفهان گفت: هیات استان بزودی صاحب ساختمان اداری جدیدی می شود.

    حسین یار محمدیان در گفتگو با سایت فدارسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار کرد: در حال حاضر هیات بدنسازی و پرورش اندام اصفهان مکان مناسبی ندارد، اما به زودی صاحب ساختمان اداری جدید و مستقل خواهد شد.

    رئیس هیات بدنسازی و پرورش اصفهان با تاکید بر این نکته که هیات استان آمادگی برگزاری هر گونه مسابقات کشوری با بهترین کیفیت را دارد، اشاره کرد: برای اولین بار سکوی مسابقات به صورت کاملا استاندارد، 16 میز داوری با آرم هیات بدنسازی استان و همچنین اسپیس های نصب بنر در مسابقات از سوی هیات خریداری و ساخته شده است و تمام امکانات در اختیار هیات است.

    وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه های رقابتی برای ورزشکاران و علاقمندان به این ورزش در نظر دارید، افزود: مچ اندازی در اصفهان باید دوباره احیا شود. طی صحبت های انجام شده با کمیته مچ اندازی استان، مقرر شد تا دو ماه آینده مسابقه ای بسیار بزرگ در سطح استان و در محل یکی از پارک های شهر برگزار کنیم که به نوع خود یکی از بهترین و بزرگترین رقابت مچ اندازی در ایران خواهد بود. همچنین قصد داریم مسابقات قوی ترین مردان را هم با شکوه ویژه ای برگزار کنیم.

    حسین یار محمدیان در خصوص مسابقات قهرمانی استان که چندی پیش برگزار شد تصریح کرد: سعی کردیم کیفیت برگزاری مسابقات فدای مسائل دیگری نشود و به همین دلیل ورزشکاران طی دو روز به رقابت پرداختند.

    وی ادامه داد: استاد سعید بیضاوی که مسابقات به نام ایشان برگزار شد در سالن حضور داشت و در پایان مسابقات اعلام کرد طی تمام سالهایی که در میادین رقابتی حضور داشت، نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح آسیا هم چنین مسابقه با شکوهی ندیده بود.

    رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام اصفهان گفت: از دیگر اقدامات متفاوت هیات، صدور کارت الکترونیک برای تمام ورزشکاران و کادر اجرایی و فنی مسابقات بود.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *