مدت زمان لازم برای خواندن این مطلب: 5 دقیقه

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 رای)

Loading...

معرفی برنامه فشرده بدن تابستانی در 6 هفته

برنامه فشرده بدن تابستانی تن‌ورز برنامه‌ای از قبل تعیین شده برای خیلی از افراد خصوصا جوان‌ها و نوجوان‌هاست که عموما قبل از شروع فصل گرما برای تمرینات تابستانی برنامه ریزی می‌کنند. بسیاری از افراد تابستان را بهترین فصل برای شروع ورزش و مراجعه به باشگاه می‌دانند و به دنبال برنامه تمرین تابستانی هستند. در این قسمت با معرفی برنامه فشرده بدن تابستانی شما را به یک ایده‌آل در فرم بدنی دلخواهتان نزدیک می‌کنیم.

شما دیگر مجبور نیستید لباس‌های پرحجم و پالتو بپوشید و با پوشیدن پیراهن و تی‌شرت فرم بدنی شما نمایان می‌شود. اگر به دنبال آن هستید که یک بدن خوش فرم داشته باشید که با پوشیدن لباس‌های فصل گرما عضلات شما بیرون بزند برنامه فشرده بدن تابستانی تن‌ورز را دنبال کنید.

معرفی کلی برنامه فشرده بدن تابستانی در 6 هفته

  • این برنامه‌های تمرینی در 4 سطح T1,T2,T3.T4 طراحی شده‌اند.
  • هر هفته 2 الی 3 جلسه تمرین نیاز دارید که هر جلسه اختصاص به یکی از برنامه‌ها دارد. شما لازم است تواتر T1‌ تا T4‌را رعایت کنید و به صورت منظم پیش ببرید.
  • این برنامه نیاز به مراجعه به باشگاه یا محلی با تجهیزات مورد نیاز ورزشی را دارد.
  • با امادگی بدنی کم نیز می‌توانید این برنامه‌ها را انجام دهید.
  • این برنامه روی تقویت عضلات بدن، کاهش درصد چربی و افزایش حجم عضلات اصلی متمرکز هست.
  • هر کدام از این اهداف در یکی از برنامه‌های T1 الی T4‌ دیده شده است.
  • تمرکز برنامه: تقویت و افزایش حجم عضلات سینه، بازو، سرشانه، زیر بغل، کمر، پهلو و شکم

 

جدول راهنمای برنامه فشرده بدن تابستانی

 

جهت آشنایی بیشتر با برنامه فشرده بدن تابستانی تن‌ورز با ما همراه باشید.

استایل تابستانی

برنامه تمرین برای داشتن بدن تابستانی در 6 هفته:

یک برنامه خوب تمرینات تابستانی برنامه‌ای است که در کوتاه‌ترین زمان بهترین نتیجه را به شما بدهد. تمرینات 6 هفته‌ای برای داشتن بدن جذاب در تابستان یک برنامه جالب و هیجان انگیز است که توسط تن‌ورز ارائه شده است.

برنامه بدن تابستانی تن‌ورز مختص کسانی است که ورزش در ایام تابستان و فیتنس تابستانی را دوست دارند و بهترین فرصت برای لذت بردن از تناسب اندام و لباس‌هایی است که به تن می‌کنید. حتی اگر شما یک فرد مبتدی هم باشید می‌توانید با این برنامه تمرین تابستانی نتیجه خوبی به دست بیاورید. پس تردید را کنار بگذارید. برای بدنی خوش فرم و استایل تابستانی فقط 6 هفته زمان نیاز دارید.

لازم است که بدانید تمام حرکات در تمرین بدن تابستانی جذاب در باشگاه انجام می‌شود. این برنامه تمرین تابستانی فقط 3 روز در هفته وقت شما را می‌گیرد و شامل 4 بخش است که در هر روز فقط یک بخش از برنامه را ظرف مدت 1 ساعت تمرین خواهید کرد.

تمرینات بدن تابستانی فشرده تن‌ورز شامل حرکات قدرتی و تمرین با وزنه است و این میزان فشار وارد شده باعث بالا رفتن سطح تستسترون بدن و عضله سازی ماهیچه‌های شما می‌شود.

استایل ساحلی

 

نکات مهم در برنامه فشرده بدن تابستانی در 6 هفته

بدن برای رسیدن به تناسب اندام و عضله سازی نیاز به این سه فاکتور دارد:

  • تمرین مناسب و حرفه‌ای
  • تغذیه و رژیم غذایی
  • استراحت و خواب کافی

این سه عامل در شکل‌گیری فرم بدن و تناسب اندام شما خصوصا در تمرینات تابستانی اهمیت زیادی دارند. فراموش نکنید که تابستان یک فصل گرم است و بدن برای رسیدن به تناسب اندام و عضله سازی به صورت فشرده، در کنار فشار تمرین نیاز به مراقبت نیز دارد.

از این رو نوشیدن آب و تغذیه درست و استراحت را فراموش نکنید. گرمای بیش از حد ممکن است منجر به گرمازدگی و بیماری برای شما شود. پس اگر بدون در نظر گرفتن این موارد، فقط بر روی برنامه فشرده بدن تابستانی در 6 هفته اصرار داشته باشید، نتیجه درستی از تلاش خود نخواهید گرفت و بدن شما اصطلاحا کم می‌آورد و دچار ضعف عضلانی خواهید شد.

تمرینات تابستانی

جمع بندی:

برنامه تمرین برای ساختن بدن جذاب تابستانی یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های ورزشی و بدنسازی است و هر فردی دوست دارد حداقل یکبار خود را در آن زیبایی و جذابیت ببیند. از تصور قدم زدن در یک غروب تابستانی در خیابان، پارک و یا یک ساحل با اندام ورزیده و بازوهای بیرون زده گرفته تا بدنی سیکس‌پک دار به تناسب اندام خود لذت ببرید.

تمرینات 6 هفته‌ای برای داشتن بدن جذاب در تابستان بهترین فرصت برای شماست تا اندام رویایی خود را در 6 هفته بسازید. تن‌ورز در این راه همراه شماست. برنامه تمرین برای داشتن بدن تابستانی جذاب در 6 هفته را به صورت آنلاین از اینجا تهیه و تمرینات تابستانی خود را در اولین فرصت برای جذابیت تابستانه آغاز کنید.

در صورت تمایل می‌توانید از سایر برنامه‌های تخصصی تن‌ورز در حوزه بدنسازی و تناسب اندام نیز بهره ببرید:

برنامه اختصاصی بدنسازی زیر نظر مربی

برنامه اختصاصی رژیم غذایی

برنامه اختصاصی مکمل ورزشی

برنامه فشرده بدنسازی بانوان در 6 هفته

برنامه فشرده عضلات سینه در 4 هفته

برنامه فشرده عضلات پا در 4 هفته

برنامه فشرده عضلات شکم و پهلو – سیکس پک در 4 هفته

برنامه فشرده افزایش حجم بازو در 4 هفته

برنامه فشرده بدن تابستانی در 4 هفته

برنامه مقدماتی تمرین در منزل  

 برنامه نیمه‌حرفه‌ای تمرین در منزل 

 برنامه پیشرفته تمرین در منزل

برنامه تمرین در محل کار

N:1585

تالیف:

واحد تولید محتوای تن‌ورز

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید.