اخبار

فینالیست های قوی ترین مردان منهای 105 کیلو گرم مشخص شدند

  •  

    مرحله مقدماتی نهمین دوره مسابقات قویترین مردان باشگاه های کشور در وزن منهای 105 کیلو گرم با معرفی 6 فینالیست به پایان رسید.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مرحله مقدماتی نهمین دوره رقابت های قویترین مردان باشگاه های کشور در وزن منهای 105 کیلوگرم با حضور 20 ورزشکار از 11 استان کشور به میزبانی شهر محمد شهر استان البرز برگزار شد.

    در این مرحله از مسابقات ورزشکاران در 2 آیتم اسکات تعادلی به وزن 370 کیلو گرم و الوار 340 کیلو گرم رقابت کردند و در نهایت 6 نفر در میان آنها به فینال راه یافتند.

    مهدی نوروزی با 33 امتیاز از البرز، علی شکری با 31 امتیاز از قزوین، مسعود برزم با 29 امتیاز از کهگیلویه و بویر احمد، علی محمد کریمی با 28 امتیاز از مازندارن، مجید عباسی با 27 امتیاز از گلستان و جلیل عبدالهی با 22 امتیاز نفرات منتخب راه یافته به فینال این دوره از رقابت ها می باشند.

    لازم به ذکر است، ورزشکاران در مرحله پایانی نهمین دوره از قویترین مردان که عصر فردا 23 مهر ماه برگزار می شود در 3 آیتم سه گانه، کنده رکوردی و لیفت گاری با یکدیگر به رقابت می پردازند تا قهرمان این دوره از رقابت ها شناخته شود.

    گفتنی است، به ورزشکاران برتر اول تا ششم حکم قهرمانی و به تیم های اول تا سوم کاپ . حکم قهرمانی اهداء خواهد شد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *