اخبار

آیت نجد باقری؛ سال جدید می خواهم به یک وزن بالاتر صعود کنم

  • آیت نجد باقری، پرورش اندام کار وزن 90 کیلوگرم تیم ملی کشورمان با اولین حضورش در میادین بین المللی و کسب نایب قهرمانی رقابت های آسیایی و جهانی 2014، سال 1393 را نقره ای به پایان رساند.

    نجد باقری که در رقابت های مستر المپیا آماتورهای جهان در روسیه هم به مدال نقره دست یافت، در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص بهترین اتفاقی که در سال 93 رخ داد، اظهار کرد: حضور در ترکیب اصلی تیم ملی از بهترین اتفاق های امسال بود.

    ملی پوش کشورمان در پاسخ به این سوال که مهمترین هدفی که در سال 1393 به آن نرسید چه بود، گفت: امسال در 2 مسابقه برون مرزی شرکت کردم که در هر دو رقابت به عنوان مدال نقره رسیدم در حالی که هدفم کسب قهرمانی رقابت های آسایی و جهانی بود.

    آیت نجد باقری در پاسخ به این سوال که مهمترین هدفش در سال 1394 چیست، خاطرنشان کرد: تلاش می کنم تا در سال جدید هم ملی پوش باقی بمانم و با نظر کمیته فنی در وزن 95 کیلوگرم در رقابت های جهانی حضور یابم و برای رسیدن به کارت حرفه ای تلاش خواهم کرد.

    آیت نجد باقری از 15 سالگی وارد دنیای بدنسازی و پرورش اندام شد. سال 1389 بطور جدی و حرفه ای تمرینات پرورش اندام را آغاز کرد و امسال با حضور در مسابقات قهرمانی کشور توانست نظر کمیته فنی را به خود جلب کند و در عرصه رقابت های برون مرزی حضر بهم رساند. نجد باقری در اولین حضورش بسیار موفق ظاهر شد و 2 عنوان نایب قهرمانی آسایی و جهانی 2014 را از آن خود کرد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *