اخبار

اکبرنیا: مهم ترین هدفم در سال جدید گرفتن کارت حرفه ای است

  • بابک اکبرنیا، پرورش اندام کار 31 ساله کشورمان امسال پس از نایب قهرمانی در مسابقات جهانی برزیل توانست مدال طلای رقابت های مستر المپیا آماتورهای جهان در روسیه را نیز از آن خود کند تا سال 93 را با موفقیت پشت سر بگذارد.

    ملی پوش پرورش اندام کشورمان در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص بهترین اتفاقی که در سال 93 برایش رخ داد چه بود، گفت: قهرمانی در مسابقات مستر المپیا آماتورهای جهان بهترین اتفاق سال 93 بود.

    بابک اکبرنیا در پاسخ به این سوال که مهمترین هدفی که در سال 93 داشت، اما نتوانست به آن برسد ، اظهار کرد: گرفتن کارت حرفه ای از مهمترین اهدافم بود که متاسفانه محقق نشد.

    قهرمان 2014 جهان با اشاره به این مطلب که از اوایل سال 1394 تمرینات و رژیم را برای کسب آمادگی مطلوب جهت حضور در مسابقات جهانی اسپانیا و مستر المپیای آماتورهای جهان در باکو شروع می کند، اظهار کرد: مهمترین هدفم در سال 94 اخذ کارت حرفه ای است و تمام تلاشم را بکار خواهم بست.

    بابک اکبرنیا ورزش را با کشتی آغاز کرد و برای آمادگی بیشتر و تقویت عضلات خود به تمرین با وزنه پرداخت و افزایش قدرت و حجم عضلانی باعث شد تا به پرورش اندام علاقه پیدا کند از کشتی آزاد به سمت این رشته روی آورد.

    اکبرنیا 10 سال است پرورش اندام و بدنسازی را پیگیری می کند و سال 88 اولین مسابقه داخلی را با کسب قهرمانی تجربه کرد و 1389 به اردوی تیم ملی دعوت شد و در مسابقات آسیایی تایلند 2010 در وزن 75 کیلوگرم نایب قهرمان شد و همان سال در مسابقات جهانی مالزی هم به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

    سال 2012 در مسابقات آسیایی چین و مسابقات کاپ جهانی مجارستان وزن 80 کیلو گرم قهرمانی را بدست آورد و سال 2013 در مسابقات جهانی مراکش مدافع قهرمانی خود شد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *