اخبار

اولین جلسه ستاد برگزاری مسابقات جام الماس (دایاموند کاپ) برگزار شد

  •  

    رئیس فدراسیون در اولین نشست ستاد برگزاری مسابقات بین المللی جام الماس (دایاموند کاپ) بر برگزاری منظم و مناسب این رقابت ها تاکید کرد و گفت: جام الماس پیش زمینه مسابقات جهانی 2016 می باشد که قرار است به میزبانی کشورمان برگزار شود.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون در این جلسه اظهار کرد: برگزاری با کیفیت یک رویداد ورزشی مستلزم این است که کمیته های اجرایی ستاد مستمر و با برنامه ای با یکدیگر داشته باشند.

    وی افزود: خوشبختانه نفراتی در این ستاد مسئولیت دارند که تجربه کافی در برگزاری مسابقات بین المللی را دارند.

    رئیس ستاد برگزاری مسابقات بین المللی جام الماس (دایاموند کاپ) تصریح کرد: از این پس مسئولین کمیته های این ستاد جلسات هفتگی منظمی را برگزار خواهند کرد و عملکرد خود را به دبیر ستاد که به زودی معرفی خواهد شد، اعلام می کنند.

    ناصر پورعلی فرد در خصوص مسابقات بین المللی جام الماس (دایاموند کاپ) خاطر نشان کرد: در حاشیه مسابقات جهانی ژاپن در خصوص مسابقات جام الماس دو جلسه با دکتر رافائل رئیس IFBB برگزار کردیم که دکتر رافائل بر برگزاری این مسابقات در بالاترین سطح و کیفیت تاکید داشت.

    وی در ادامه این جلسه اظهار کرد: کاپ و احکام قهرمانی و گواهی حضور طراحی شده و برای تائید نهایی به فدراسیون جهانی ارسال خواهد شد.

    در این جلسه همچنین حاضرین نقطه نظرات خود را اعلام کردند.

    مسابقات بین المللی جام الماس قرار است مهر ماه در 3 رشته بادی کلاسیک، فیزیک و پرورش اندام به میزبانی جزیره کیش برگزار شود.

    لازم به ذکر است به قهرمان قهرمانان فیزیک و پرورش اندام این مسابقات کارت حرفه ای و جوایز نقدی تعلق می گیرد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *