اخبار

اکبرزاده: توان کسب قهرمانی جهان در برزیل را داربم

  • مربی تیم ملی پرورش اندام معتقد است تیمی که به جهانی برزیل می رود توان کسب قهرمانی را دارد، چرا که قریب به اتفاق نفراتش سابقه حضور در میادین بین المللی و کسب مدال قاره ای و جهانی را دارند.

    وحید اکبرزاده در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص شرایط برگزاری اردوی ملی پوشان اظهار کرد: اولین مرحله اردوی تمرینی پنجشنبه 25 مهر ماه بدون حضور ورزشکاران شهرستانی برگزار شد، اما دومین مرحله اردوی آمادگی، پنجشنبه هفته جاری (اول آبان ماه) با حضور کامل تیم برگزار می شود. در این اردوها وضعیت بدن آنها بررسی و تذکرات مهم در رابطه با تغذیه و تمرین داده می شود.

    اکبرزاده با اشاره به اینکه آخرین مرحله اردوی آماده سازی در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود، گفت: طبق هماهنگی های بعمل آمده قرار است آخرین دوره اردوها به صورت شبانه روزی به مدت یک هفته برگزار شود.

    وی با اشاره به اینکه شرایط برگزاری رشته پرورش اندام با سایر رشته ها متفاوت است، گفت: این درست که ما مثل سایر رشته ها اردوی متمرکز برگزار نمی کنیم، اما زمانی که ورزشکاران در اردو نیستند به صورت تلفنی دائماً با آنها در ارتباط هستیم و تمام مسایل جسمی، روحی، تمرینی و تغذیه آنها چک می شود.

    اکبرزاده در پاسخ به این سوال که آیا توانایی دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته را داریم، گفت: با توجه به برنامه ریزی های مربیان و آمادگی ورزشکاران اگر طبق برنامه پیش برویم توانایی تکرار قهرمانی را خواهیم داشت.

    مربی تیم ملی پرورش اندام اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان خاطر نشان کرد: خوشبختانه تیم یکدست و خوبی داریم و اکثراً تجربه رقابت های برون مرزی را دارند و جزو قهرمانان آسیا و جهان هستند.

    وی ادامه داد: یکی از دغدغه های فکری ما بعد مسافت است، سفر طولانی تا برزیل در پیش داریم و به نظرم اگر یک روز زودتر در برزیل باشیم به نفع بچه ها است، چرا که زمان لازم برای ریکاوری را خواهند داشت که البته فدراسیون پیش بینی های لازم را در این زمینه داشته است.

    اکبرزاده در پاسخ به این سوال که کدام کشور را حریف جدی برای ایران می بینید، گفت: با توجه به اینکه مصر سال گذشته عنوان قهرمانی خود را واگذار کرد، قطعاً امسال با آمادگی بالاتری حاضر می شود. همچنین کره ای ها در دسته سبکتر و در 3 وزن اول نماینده های بسیار قوی دارند و دیگر حریف ما می تواند کشور میزبان باشد.

    وی در پایان گفت: خوشبختانه تا اینجا مشکل خاصی پیش رو نداشتیم که جا دارد از کلیه عوامل و مسئولینی که ما را در این راه حمایت می کنند، تشکر و قدردانی کنم.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *