اخبار

وينکلار فاتح مسابقه ناآماده‌ها

  • در يکي از آخرين مسابقه‌هاي حرفه‌اي سال 2014، رولي وينکلار در رقابت با 16 بدنساز حرفه‌ای به مقام قهرمانی مسابقه حرفه‌ای نوردیک رسید. در این مسابقه چیزی که به چشم می‌آمد، ناآمادگی اکثریت شرکت‌کنندگان سرشناس بود، چرا که آن‌ها از حدود 45 روز پیش بی‌وقفه آماده حضور روی صحنه بوده‌اند و دیگر نمی‌توانند در «پیک» بدنی باقی بمانند.
    در فنلاند که رای 3 داور برای امتیازدهی به شرکت‌کنندگان لحاظ شده بود، رولی وینکلار هم در مقدماتی و هم در فینال امتیاز کامل گرفت و علاوه بر قهرمانی، جواز حضور در مسترالمپیای 2015 را هم به دست آورد. کوکلو که از زمان برگزاری مسترالمپیا، در رقابت‌های مختلفی شرکت کرد، در فنلاند دوم شد و الکسی سوکوف بدنساز کوتاه قد روسیه که خیلی‌ها انتظار داشتند یکی از پدیده‌های حرفه‌ای شود، در مکان هشتم ایستاد.
    نوردیک
    رده‌بندی نهایی: 1ـ رولی وینکلار 2ـ استیو کوکلو 3ـ جانی جکسون 4ـ رانی راکل 5ـ روبرت پیوترکوویچ 6ـ ینوکیس 7ـ روبرت بورنیکا 8ـ الکسی لسوکوف 9ـ الکسی شابونیا 10ـ ماریو فان استینبرگ 11ـ نیکیتاس مانولاکاس 12ـ اولگ 1 میلیانوف 13ـ ولادیمیر اگرینسکی 14ـ الکساندر نتاف 15ـ رودی ریچاردز 16ـ داینیوس بارزینسکانس 17ـ تیمو هونکالا

    منبع: بشیر آنلاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *