اخبار

باقرزاده: تا کارت حرفه ای 6 امتیاز فاصله دارم

  • رضا باقر زاده، سال 1393 را با مدالهای رنگارنگ از میادین برون مرزی پشت سر گذاشت تا با خاطره ای خوش روزهای باقی مانده سال کهنه را سپری کند.

    درروزهای پایانی سال 93 سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با سه سئوال مشترک به سراغ مدال آوران پرورش اندام و بادی کلاسیک کشورمان در رقابتهای قاره ای و جهانی 2014 رفت و با آنها به گفتگو نشست.

    گپ و گفت سایت فدراسیون و رضا باقرزاده در ادامه می آید:

    * بهترین اتفاقی که در سال 93 برایتان رخ داد چه بود؟
    امسال در مجموع موفق شدم 5 مدال در مسابقات برون مرزی بدست آورم . طلای مسابقات آسیایی سریلانکا، نقره سنگین وزن مسابقات بین المللی کاپ دبی استار در امارات، برنز مسابقات بین المللی فجیره امارات در سنگین وزن، طلای مسابقات جام دیاموند بن ویدر در چین و نقره مسابقات مستر المپیای آماتور در روسیه در 100 کیلو گرم که طلای جام بن ویدر برایم بهترین اتفاق بود.

    * مهمترین هدفی که در سال 93 داشتید و نتوانستید به آن برسید، چه بود؟
    اوورال مسابقات مستر المپیا آماتورهای جهان در روسیه حق مسلم من بود و اگر قرار نبود به من برسد مجتبی نوترکی شایسته آن بود که متاسفانه به عبدالعزیز جلالی نماینده مراکشی رسید که سال گذشته به علت مثبت اعلام شدن تست دوپینگش از مسابقات محروم شد ولی امسال بر روی استیج رقابت ها ظاهر شد!

    * آنچه که می خواهید در سال 1394 به آن برسید، چیست؟
    به امید خدا امسال وارد دنیای حرفه ای ها می شوم. باید برنامه ریزی کنم تا با کسب 6 امتیاز از مسابقات جهانی مجوز حضور در مستر المپیا 212 پوند را بدست آورم.

    رضا باقرزاده در سالهای اخیر و با حضور در میادین متعدد بین المللی، قاره ای و جهانی با کسب 24 مدال، یکی از پرمدال ترین ورزشکار پرورش اندام کشورمان محسوب می شود.

    این بدنساز39 ساله اهل آبادان از همان نوجوانی به ورزش علاقه زیادی داشت و در رشته های کاراته، فوتبال، آمادگی جسمانی و ماده های پرتابی رشته دو و میدانی استعداد خوبی داشت و بسیار موفق بود. اما باقرزاده به دلیل علاقه زیاد به پرورش اندام از 1372 به صورت جدی این رشته را شروع کرد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *