اخبار

میرنورالهی:از حالا چشمم به طلای جهانی 2015 است

  • سید روح اله میرنورالهی یکی از چهره های مطرح بادی کلاسیک کشورمان در دسته 168 سانتی متر است که امسال پس از کسب مدال نقره بازیهای ساحلی آسیا در تایلند، توانست همین نشان را در مسابقات جهانی بادی کلاسیک در اسپانیا تکرار کند تا سال موفقیت آمیزی را پشت سربگذراند.

    درروزهای پایانی سال 93 سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با سه سئوال مشترک به سراغ مدال آوران پرورش اندام و بادی کلاسیک کشورمان در رقابتهای قاره ای و جهانی 2014 رفت و با آنها به گفتگو نشست.
    در ادامه پرسش و پاسخ سایت فدراسیون و میرنورالهی را مشاهده می کنید:

    * بهترین اتفاقی که در سال 93 برایتان رخ داد چه بود؟
    بهترین اتفاق منفی بودن تست دوپینگم برای بازیهای ساحلی آسیا بود، چرا که امسال برای اولین بار رشته بادی کلاسیک وارد بازیهای آسیایی شد و توانستم در اولین حضورم نایب قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کنم.

    * مهمترین هدفی که در سال 93 داشتید و نتوانستید به آن برسید، چه بود؟
    با توجه به آمادگی که در خود می دیدم، هدفم قهرمانی در مسابقات آسیایی و جهانی بود که متاسفانه در هر دو رویداد نقره داغ شدم.

    * آنچه که می خواهی در سال 1394 به آن برسی، چیست؟
    از حالا چشمم به مدال طلای مسابقات جهانی 2015 است. تمریناتم را شروع کرده ام و برای آغاز مسابقات جهانی لحظه شماری می کنم.

    سید روح اله میرنورالهی 29 ساله متولد تهران و ساکن پایتخت است. "سید" زندگی ورزشی خود را با رشته کاراته آغاز کرد و تا دان یک ادامه داد و از سن 16 سالگی وارد رشته مورد علاقه اش یعنی بدنسازی شد.

    13 سال است که به طور مداوم و حرفه ای این رشته را ادامه می دهد و موفق شد اولین مدال طلا خود را در سال 2009 و در پیکارهای قهرمانی بزرگسالان بادی کلاسیک و جوانان پرورش اندام جوانان آسیا کسب کرد. عنوان چهارمی مسابقات آسیایی 2010 و طلای بادی کلاسیک 2013جهان در اتریش دیگر عناوینی است که در تالار افتخارات میرنورالهی دیده می شود.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *