اخبار

بالانس سرنوشت يک بدنساز را تغيير مي دهد

  • مرد نقره‌اي لقبي است که مي‌توان به آيت نجد باقري دارد.
    او در رقابت‌های آرنولد کلاسیک هم به مدال نقره اکتفا کرد تا بعد از مسابقات تهرانی و کشوری سال گذشته این سومین مدال نقره‌ای باشد گردن می‌اندازد.
    این بدنساز خوش‌اخلاق درباره مسابقات آرنولد کلاسیک گفت: مطمئن باشید که در رقابت بعدی که پیش‌رو دارم نتیجه خیلی بهتری خواهم گرفت من برای اولین بار است که به اهمیت بالانس بدنی پی بردم، متاسفانه ضعف اکثر بدنسازان ما بالانس است.
    وقتی در کنار یک بدنساز خارجی قرار می‌گیریم از نظر حجم و مقایسه تک تک عضلات از همه آنها بدتر هستیم ولی در هنگام فیگور خیلی از آنها بهتر از ما می‌شوند. در دنیای حرفه‌ای‌ها هم اگر نگاه کنیم می‌بینیم که فیل هیث به خاطر بالانس بدنی مسترالمپیا می‌شود.
    باقری با 27 سال سن درباره وضعیت خودش می‌گوید:
    ـ من بدنسازی را زود شروع کردم و می‌خواهم زود حرفه‌ای شوم. با برنامه‌ریزی که دارم در تورنمنت‌هایی که کارت حرفه‌ای می‌دهند شرکت خواهم کرد، به همین دلیل مسابقات مسترالمپیای آماتوری روسیه را از دست نخواهم داد. در همین راستا هم با 2 اسپانسر خارجی ارتباط برقرار کردم که از نظر مالی تامین باشم.
    من در این راه سختی‌های زیادی کشیدم. در این راه از وقتی که سرباز بودم با مربی خوبم آقای عباس عاقلی آشنا شدم او در سخت‌ترین شرایط حامی من بود و علاوه بر علم تمرین راه رسم زندگی ورزشی و قهرمانی را به من یاد داد و خیلی مواقع از من حمایت مالی کرد تا اینکه به قهرمانی آسیا رسیدم.
    در اردوی آسیایی از طریق آقای محب‌علی به باشگاه خانه ورزش رفتم و آنجا بود که با آقای علی تبریزی از نزدیک آشنا شدم. آقای تبریزی همیشه من را تشویق می‌کرد در حال حاضر نیز در باشگاه‌های خانه ورزش پاسداران و خیابان شیراز در کنار ایشان تمرین می‌کنم و از کمک‌های او بهره‌مند می‌شوم.
    من تمام موفقیت‌هایم را مدیون این دو عزیز هستم.
    در انتها نیز جا دارد از آقایان ناصر پورعلی‌فرد و محمد نصیری رئیس نایب رئیس فدراسیون تشکر داشته باشم. از دوست خوبم آقای طوفان مرادی و همچنین از آقای پژمان فزون‌خواه که در اعزام به آرنولد کلاسیک زحمات زیادی برای تیم کشیدند تشکر می‌کنم.

    منبع: بشیر آنلاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *