اخبار

مسترالمپياي روسيه را نشانه گرفته‌ام

  • جاي نوترکي در اردوي تيم ملي اعزامي به آسيايي و جهاني خالي بود. پيش از این شنیده بودیم که او قرار است در رقابت‌های آرنولد کلاسیک اروپا شرکت کند که این اتفاق رخ نداد، اما گویا قرار است این بدنساز سنگین‌وزن در رقابت‌های مسترالمپیای آماتوری شرکت کند.
    نوترکی در این باره گفت: سال گذشته با توجه به مسائلی که در اردوی تیم ملی پیش آمد، به من گفته شد که برای راهیابی به مسابقات جهانی، می‌بایست مجدداً فیلتر مسابقات داخلی را بگذرانیم و راهی برای حضور مستقیم در اردو نداری.  بنابراین تصمیم گرفتم تمام و کمال تمرکزم را بر روی مسابقات دیگر بگذارم و در نهایت مسترالمپیای آماتوری را انتخاب کردم. این مسابقات که در روسیه برگزار می‌شود، ویژگی‌های مثبتی دارد. از مهم‌ترین آنها می‌توان به جایزه نقدی، شانس دریافت کارت حرفه‌ای در صورت اوورال شدن، راهیابی مستقیم به مسابقات المپیا اشاره کرد. نوترکی در پایان گفت‌وگو به شرایط کنونی خود اشاره کرد و گفت: امیدوارانه تمرین می‌کنم و به امید خدا کاملاً حواسم را بر روی تمرین گذاشته‌ام. مصداقش هم این بود که در آرنولد کلاسیک هفته گذشته و دیگر مسابقات شرکت نکردم.
    پیش از اینکه وارد فاز رژیم شوم وزن 136 کیلوگرم را در دوران حجم پشت سر گذاشتم و هم‌اکنون که 4 هفته از رژیمم گذشته است 130 کیلوگرم هستم. نسبت به سایر مسابقاتم یک ماه رژیم را زودتر آغاز کردم تا طبق برنامه‌ریزی دقیقی که انجام داده‌ام آرام آرام به 100 درصد آمادگی برسم و با بدنی حدود 100 کیلوگرم به روی سکو بروم.

    فیزیک به بهمن منتقل می‌شود؟
    در یک هفته گذشته تاریخ‌های متفاوتی درباره برگزاری اولین دوره مسابقات فیزیک اعلام شد. اواخر آبان، اواخر آذر و 22 بهمن ماه زمان‌هایی است که تا به حال اعلام شده است. به همین خاطر از رضا سلطانی خواستیم زمان دقیق مسابقات فیزیک را اعلام کند.
    سخنگوی فدراسیون پرورش‌اندام درباره زمان برگزاری مسابقات فیزیک در سال جاری گفت: در حال حاضر برنامه‌ریزی و مسائل اجرایی مسابقات جهانی برزیل را پیش‌رو داریم. به احتمال فراوان پس از اتمام این مسابقات جلساتی جهت قطعی‌شدن کارهای مربوط به رشته فیزیک برگزار خواهیم کرد. البته چیزی که تاکنون قطعی شده است دهه فجر روزهایی است که استان تهران و شهر رشت میزبان اولین سری رقابت‌های رشته فیزیک خواهند بود.

    منبع: بشیر آنلاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *