اخبار

براي طلاي اسپانيا فقط 6هفته وقت داشتم

  • قهرمان دسته 90 کيلوگرم کشوري از چند سال پيش پا به عرصه‌هاي بين‌المللي گذاشت و

    در فدراسیون NABBA توانست در بالاترین رقابت‌ها قهرمان شود. مرتضی اویسی پاک‌نیت بعد از یک سال دوری از رقابت‌های NABBA سال گذشته در مسابقات آرنولد کلاسیک اروپا شرکت کرد. اما نتوانست موفق باشد اما حالا او در بالاترین جایگاه آرنولد کلاسیک قرار دارد.
    قهرمانی او در دسته 95 کیلوگرم مسابقات آرنولد کلاسیک عنوانی بود که امید را به جمع 13 نفره بدنسازان ایرانی حاضر در اسپانیا بازگرداند.
    اویسی درباره قهرمانی خود به ما اینچنین گفت: امسال پای هواپیما 5/95 کیلو بودم و در وزن‌کشی 96 کیلو وزن کشیدم. در ابتدا نظرم شرکت در دسته 100 کیلوگرم بود، اما از آنجا که دسته 95 کیلوگرم اضافه شده بود، تصمیم گرفتم در این دسته وزنی خودم را محک بزنم.
    در دسته 95 کیلوگرم 12 نفر وزن کشیدند، اما به نظر خودم دسته 90 کیلوگرمی که سال گذشته شرکت کردم سخت‌تر بود.
    پاک‌نیت همچنین گفت: من همیشه بدنم را در حد 50 درصد آماده نگه می‌دارم، امسال مدت 6 هفته وقت داشتم تا خودم را آماده کنم و از آمادگی بدنی‌ام راضی بودم. وقتی برای اورالی روی صحنه رفتم در انتها که آرنولد روی صحنه آمد با من صحبت کرد و از استایل بدنی‌ام تعریف کرد.
    این خیلی برایم خوشحال‌کننده بود. در این رقابت‌ها آقای پژمان فزون‌خواه به عنوان مدیر تیم خیلی زحمت کشیدند و همه چیز را برای ما فراهم کردند که باید از همین جا از ایشان و همراهان تیم تشکر کنم.
    اویسی درباره مسابقه بعدی خودش گفت: هدفم شرکت در مسابقات مسترالمپیای آماتوری روسیه است و دوست دارم بتوانم کارت حرفه‌ای بگیرم. در این راه هم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم. من زندگی کاملاً حرفه‌ای دارم و صبح تا شب در باشگاه تمرین و کار می‌کنم.
    در انتها می‌خواهم از پدر و مادرم و به خصوص همسرم تشکر کنم که در تمام این مدت از من حمایت کردند. همسر من همیشه مثل یک دوست در کنار من بوده و هست. مدالم را به پسر یک ساله‌ام تقدیم می‌کنم.

    منبع: بشیر آنلاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *