اخبار

خدابنده لو عملکرد و برنامه های هیات استان همدان را تشریح کرد

  • رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان با تشریح عملکرد شش ماه اول سال این هیات، برنامه های شش ماه دوم سال 1393 را اعلام کرد.

    مرتضی خدابنده لو در گفتگو با سایت فدراسیون در خصوص برنامه های پیش رو هیات بدنسازی و پرورش اندام این استان گفت: اوایل سال جاری درخواست برگزاری چندین سمینار را به فدراسیون داده ایم که با کسب مجوز موفق به برگزاری 4 سمینار در رابطه با حرکات اصلاحی و… شده ایم که در صورت موافقت مجدد فدراسیون 3 سمینار دیگر تا پایان سال برگزار خواهیم کرد.

    وی همچنین افزود: مسابقات پرس سینه، پاورلیفتینگ و قوی ترین مردان در سطح استان را در دستور کار داریم.

    وی در پاسخ به این سوال که جهت استعدادیابی در استان چه تدبیری اندیشیده شده است، گفت: بدلیل اینکه استعداد یابی پرورش اندام و بدنسازی در دستور کار آموزش و پرورش قرار ندارد، جوانانی که در مسابقات استانی خصوصاً مسابقات پاورلیفتینگ دارای رکوردهای خوبی هستند را گزینش و به مربیان و باشگاه های مورد نظر هیأت معرفی می‌کنیم.

    رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان در خصوص کمک هزینه به ورزشکاران و استعدادهای کشف شده اظهار داشت: تا جایی که امکان دارد و در توان هیأت باشد به ورزشکاران مورد نظر کمک هایی تعلق می گیرد اما در سالهای گذشته که از شرایط بهتری در امور مالی برخوردار بودیم کمک های بهتر و بیشتری انجام می‌شد.

    وی با اشاره به وجود مشکلات مالی در کل ورزش کشورمان، خاطر نشان کرد: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اداره کل ورزش و جوانان استان در حد توان خود ما را حمایت کرده و پشتیبان ما هستند.

    خدابنده لو در پایان از همکاری های فدراسیون با هیات استان همدان تشکر و قدردانی کرد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *