اخبار

پورعلی فرد: برای ما اخلاق مهمتر از هر چیزی است

  • رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: برای ما اخلاق واصول جوانمردی مهمتر از هر چیزی است و پس از آن باید به فکر کسب افتخارات آسيايي و جهانی باشيم و برای رسیدن به آن باید حرکت کنيم.

    به گزارش سایت بدنسازی و پرورش اندام، ناصر پورعلی فرد روز گذشته (سه شنبه) در مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان با اشاره به اهميت وجود همکاري بين ادارات کل و هيئت‌هاي ورزشي اظهار داشت: مديران کل در استان‌هاي مختلف نمايندگان وزارت ورزش و جوانان هستند و ما بايد تلاش کنيم که ارتباط خوبي با اين افراد داشته باشيم.

    وي با بيان اينکه تعامل بين مديران کل و هيات‌هاي ورزشي بايد برقرار شود، افزود: ما بايد کاري کنيم که اعضاي فعال در رشته‌هاي بدنسازي و پرورش اندام را به عرصه بازگردانيم و فضاي جوانمردي و اخلاق را در ورزش جريان بياندازيم.

    رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصريح کرد: ما بايد کاري کنيم که اصول جوانمردی در ورزش کشور باقي بماند و با تقويت اخلاق، به الگوهاي ورزش خود توجه کافي نشان دهيم.

    پورعلي فرد با اشاره به اهميت توجه به اين موضوع ادامه داد: روابط دوستي و اخلاق براي ما اهميت بسياري دارد اما نبايد فراموش کرد که اختلافات بايد درون خودمان رفع شود و در عين صميميت، بر اساس اخلاق، به رقابت بپردازيم.

    وي افزود: جايگاه اداره‌کل ورزش و جوانان استان براي من از اهميت بسياري برخوردار بوده و من تلاش مي‌کنم که اين تعامل در استان وجود داشته باشد و ادامه پيدا کند زيرا حاشيه‌ها به سود ورزش نيست.

    رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اضافه کرد: با توجه به اهميت حضور بانوان در اين ورزش، معاونت بانوان فعال شده و قرار است که فعالیت‌هایی در این زمینه صورت گیرد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *