اخبار

برای فتح سکوهای جهانی، ملی پوشان پرورش اندام ایران فردا پرواز می کنند

  • تیم ملی پرورش اندام ایران بامداد فردا تهران را به مقصد برزیل برای حضوری مقتدرانه در رقابت های جهانی ترک می کند.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، نمایندگان پرورش اندام کشورمان ساعت 4:10 دقیقه بامداد روز سه شنبه 20 آبان ماه تهران را به مقصد برزیل به منظور حضور در مسابقات قهرمانی پرورش اندام جهان 2014 ترک می کنند.

    وزن کشی ورزشکاران روز پنجشنبه 22 آبان، مرحله مقدماتی این رقابت ها روز جمعه 23 آبان و فینال کلیه اوزان روز شنبه 24 آبان ماه پیگیری خواهد شد.

    این رقابت ها در 10 اوزان 60-، 65-، 70-، 75-، 80-، 85، 90، 95، 100- و 100+ کیلوگرم برگزار می شود و هر کشور حق شرکت دادن 9 نفر در اوزان دهگانه را دارد و تیم ملی پرورش اندام کشورمان با ترکیب کامل به میدان می رود.
    به اعتقاد کارشناسان تیمی که به جام شصت و هشتم جهان می رود یکی از بهترین تیم هایی است که در سالهای اخیر راهی رقابتهای جهانی می شود.

    مهدی حیدری در 70-، سجاد نیکنام در 75-، بابک اکبرنیا و علی رستمی در 80-، هادی چوپان در 85-، خلیل اسدی در 90-، مهدی عیاری در 95-، رضا نوری آرا در 100- و اسحاق قویدل در 100+ کیلو گرم نفرات اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جهان برزیل است.

    این تیم را محمد نصیری، علی تبریزی و وحید اکبرزاده به عنوان کادر فنی هدایت می کنند. ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی می‌کند.

    گفتنی است، پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جهان جلسه شورای اجرایی فدراسیون جهانی نیز برگزار می شود تا طی آن میزبانی ایران برای پیکارهای جهانی سال 2015 مورد بررسی و تأیید قرار بگیرد.

    همچنین نمایندگان کشورمان چهارشنبه 28 آبان ماه ساعت 2:10 بامداد برزیل را ترک خواهد کرد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *