اخبار

خلیل اسدی: روی سکوی سریلانکا به فکر طلای برزیل بودم

  • بهترین پرورش اندام کار آسیا در سال 2014 امیدوار است در مسابقات برزیل و در روز تولدش با کسب نشان طلا، قهرمانی جهان را جشن بگیرد.

    خلیل اسدی که خرداد ماه امسال در مسابقات قهرمانی آسیا در سریلانکا علاوه بر کسب نشان طلای وزن 90 کیلو گرم، قهرمان قهرمانان (اورال) هم شد، پیش از اعزام به برزیل _محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان 2014 _به سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: روزی که در سریلانکا روی سکوی اول ایستادم و اورال شدم، نگاهم بر سکوی اول رقابت های جهانی بود که امیدوارم روز شنبه 24 آبان ماه که روز تولد من نیز است، این امر محقق شود.
    اسدی که برای نخستین بار است رقابت های جهانی را تجربه می کند، در مورد حریفانش گفت: ورزشکاران مصر، لیبی و کویت حریفان اصلی من هستند، ضمن اینکه نماینده کشور میزبان را هم نباید نادیده گرفت.
    قهرمان پرورش اندام آسیا درباره این خصوص که شرایط تیم اعزامی را چگونه می بیند، اظهار داشت: برای آماده سازی این تیم همه شرایط مهیا بود. بچه ها درکمال آرامش گزینش شدند و مراحل آماده سازی را بدون کمترین حاشیه طی کردند. انصافاً فدراسیون علی رغم مشکلات مالی بهترین شرایط را برای بچه ها فراهم کرد که امیدوارم بتوانیم با کسب یک نتیجه درخور توجه پاسخگوی زحمت مسئولان و مربیان باشیم.
    اسدی در ادامه افزود: تک تک بچه ها توانایی کسب بهترین مدال را دارند. قطعاً با این پتانسیلی که داریم قهرمانی جهان حق تیم ما است.
    خلیل اسدی و حرفایی از نوع دیگر:
    √ اوایل که وارد ورزش شدم در رشته کشتی فعالیت می کردم، اما بعد از اینکه از ناحیه آرنج دست راست دچار مصدومیت شدم دیگر سرغ کشتی نرفتم و سر از بدنسازی در آوردم.
    √ برخی از کارشناس گفتند که بعد از طلای آسیایی باید به بدنم استراحت می دادم، اما با همه احترامی که برای دوستان قائل هستم، اما شرایط سنی‌ام به گونه‌ای است که خستگی احساس نکنم.
    √ بعد از جهانی برزیل تا روزی که مسابقات جهانی 2015 در ایران برگزار می شود در هیچ مسابقه ای حضور پیدا نخواهم کرد.
    √ در چهار پنج سال اخیر در هر مسابقه ای شرکت کردم هر سال وزنم را افزایش دادم. اگر خدا بخواهد برای مسابقات جهانی در ایران در وزن 95 کیلو گرم شرکت می کنم.

    منبع:فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *