اخبار

به قهرماني جهان اميدواريم

  • علي تبريزي يكي از اعضاي کميته فني كه به عنوان مربي

    تيم ملي نيز برگزيده شده، پس از جلسه بازبینی گفت: این پتانسیل و استعداد در بدنسازان ما وجود دارد که یکی از بهترین تیم‌ها را تشکیل دهیم و به قهرمانی جهان امیدوار باشیم.
    تبریزی در گفتگو با سایت فدراسیون، ضمن ابراز رضایت از وضعیت ورزشکاران حاضر اظهار کرد: در رشته بادی‌کلاسیک در چند دسته این پتانسیل و استعداد وجود دارد که سکوهای جهانی را فتح کنیم، اما در یکی دو دسته قدی هم برای موفقیت در عرصه جهانی باید کار بیشتری صورت بگیرد.
    عضو هیأت رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام افزود: همزمان با مسابقات قهرمانی جهان که آذر ماه در اسپانیا برگزار می‌شود، بازی‌های آسیایی ساحلی هم در تایلند پی‌گیری خواهد شد که مجبور هستیم برای حضور در این دو رویداد قاره‌ای و جهانی 2 تیم ملی تشکیل دهیم. وی ادامه داد: نفرات اصلی را به بازی‌های آسیایی ساحلی اعزام می‌کنیم و تیم دیگر را راهی مسابقات قهرمانی جهان خواهیم کرد.
    قهرمان اسبق پرورش‌اندام جهان خاطرنشان کرد: اکثر نفراتی که در جلسه بازبینی بادی‌کلاسیک حضور داشتند، قهرمانانی هستند که تجربه شرکت در مسابقات بین‌المللی را ندارند. البته در بعضی از دسته‌ها نفرات خوبی داریم و من به موفقیت این تیم امیدوار هستم.
    تبریزی با اشاره به اینکه در جلسه بازبینی تیم ملی بزرگسالان پرورش‌اندام شاهد بدنهای خوبی بوده، اظهار کرد: به جرات می‌توانم بگویم تیم ایران با این پتانسیل فنی که در اکثر اوزان با ترافیک ستاره‌ها روبرو هستیم، می‌توان بهترین تیم را تشکیل داد و مدعی شماره یک قهرمانی جهان در برزیل باشیم. با توجه به اینکه برزیل می‌تواند از مزایای میزبانی بهره بگیرد و یک دوره هم قهرمان جهان شده است خطر جدی برای کسب عنوان قهرمانی تیم ایران خواهد بود. البته بعضی از کشورهای اروپای شرقی هم تیم خوبی دارند، ضمن اینکه تیم مصر را هم نباید تحت هیچ شرایطی دست کم گرفت.
    عضو کمیته فنی فدراسیون در خصوص قانون جدید IFBB عنوان کرد: در قانون جدید اوزان تغییر کرده است. یک وزن حذف و یک دسته اضافه شده است، ضمن اینکه طبق قانون جدید هر کشور در 10 وزن می‌تواند 9 نماینده اعزام کند.
    وی در پاسخ به این سوال که برگزاری مرحله بعدی بازبینی و اعلام ترکیب نهایی تیم ملی چه زمانی است،گفت: دومین مرحله بازبینی فنی اواسط مهر ماه برگزار می‌شود و ترکیب نهایی و اسامی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان نیز در آن زمان اعلام خواهد شد. فرصتی تا اغاز مسابقات جهانی باقی نمانده است. اگر گزینش نهایی را به موقع انجام ندهیم به ورزشکاران از نظر روحی و فیزیکی فشار وارد می‌شود، به همین دلیل یک ماه و نیم قبل از شروع مسابقات تکلیف ورزشکاران را مشخص می‌کنیم.
    ­­
    علی تبریزی در پایان خاطر نشان کرد: بعد از نهایی ترکیب تیم ملی برای اردوهای آماده‌سازی برنامه‌ریزی خواهیم کرد و اردوها را شروع می‌کنیم.

    منبع : بشیر آنلاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *