اخبار

جبلی: در حضور مسئولان فدراسیون جهانی باید قدرت فنی و اجرایی مان را نشان دهیم

  • رئیس ستاد اولین دوره مسابقات فیزیک قهرمانی آزاد کشور گفت: در صورتی که ثبت نام شرکت کنندگان فراتر از پیش بینی ها باشد، یک یا دو دسته قدی به دسته های قدی پنجگانه این رقابتها اضافه خواهد شد.

    امید جبلی در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن بیان خبر فوق، اظهار کرد: علاوه بر مسابقات فیزیک، سمینار بین المللی داوری و مربیگری هم با حضور دکتر رافائل، رئیس فدرسیون جهانی و پاول، رئیس کمیته داوران IFBB طی روزهای 18 و 19 بهمن برگزار می شود که حضور بانوان در سمینار مربیگری بلامانع است.

    رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به اینکه در پایان این سمینار دیپلم تأیید شده IFBB با امضاء رئیس فدراسیون جهانی به شرکت کنندگان ارائه می گردد، گفت: در ارائه حکم به شرکت کنندگان محدودیت وجود دارد و از استان ها تقاضا می شود جهت حضور در سمینار هر چه زودتر اعلام آمادگی کنند.

    وی با اشاره به اینکه مسابقات فیزیک قهرمانی آزاد کشور حکم انتخابی تیم ملی را ندارد، گفت: آذر ماه سال آینده مسابقات قهرمانی جهان فیزیک را پیش رو داریم و اواخر تابستان 94 حدوداً 2ماه قبل از مسابقات جهانی، مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار خواهیم کرد تا بهترین ها مشخص شوند.

    جبلی در خصوص سفر رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و کمیته داوران این فدراسیون به ایران گفت: چون در سالهای 2015 و 2016 میزبان 2 رویداد بین المللی هستیم، از همین رو از دکتر رافائل و پاول فیلبورن دعوت کردیم برای بازدید از امکانات ورزشی کشورمان به ایران بیایند که آنها موافقت کردند.

    وی افزود: این دو مقام مسئول IFBB سه شنبه 16 بهمن وارد تهران می شوند و پس از حضور در مسابقات فیزیک سمینار بین المللی داوری و مربیگری، یکشنبه 19 بهمن ایران را ترک می کنند.

    رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تاکید بر اینکه همه چیز برای میزبانی از رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی و رئیس کمیته داوران IFBB مهیا است، گفت: مطمئناً برگزاری مطلوب مسابقات آزاد فیزیک کشور و استقبال ورزشکاران و علاقمندان به بدنسازی از این رقابتها سبب می شود تا بتوانیم قدرت فنی و اجرایی خود را بهتر نشان دهیم.

    وی در خصوص استقبال ورزشکاران از مسابقات قهرمانی فیزیک افزود: با توجه به تماس ها و مراجعه ورزشکاران پیش بینی می کنیم مسابقات با استقبال بسیار خوبی روبرو شود و از سطح بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

    وی افزود: طبق برآورد نزدیک به 250 شرکت کننده در اولین دوره مسابقات آزاد فیزیک شرکت خواهند داشت.

    رئیس ستاد اولین دوره مسابقات فیزیک قهرمانی آزاد کشور در خاتمه عنوان کرد: تمام تلاشمان این است تا میزبانی و برگزاری مسابقات به بهترین نحو انجام شود. از ورزشکاران عزیز و علاقمندان بدنسازی می خواهم همچون همیشه رسم مهمانداری که زبانزد جهانیان است را به بهترین شکل بجای آورند.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *