اخبار

شایان: نفرات برتر پرس سینه قهرمانی کشور در رشت به قبرس می روند

  • دبیر کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام: نفرات برتر مسابقات پرس قهرمانی کشور در رشت به رقابتهای بین المللی جام صلح و دوستی نیکوزیای قبرس اعزام می شوند.

    علیرضا شایان، دبیر کمیته پاورلیفتینگ در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: با توافق بعمل آمده با رایزن فرهنگی، اقتصادی و گردشگری قبرس شمالی در ایران، قرار شد در راستای همکاری های ورزشی، تیم های پاورلیفتینگ و پرس سینه ایران و قبرس در مسابقات بین المللی که در این دو کشور برگزار می شود، حضور فعال داشته باشند.

    شایان در ادامه افزود: بر همین اساس تصمیم گرفتیم نفرات برنر رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور که 26 دی ماه در رشت برگزار می شود، به مسابقات بین المللی قبرس اعزام شوند.

    وی همچنین در مورد مسابقات قهرمانی کشور گفت: این رقابتها بصورت جایزه بزرگ برگزار می شود و به تیم های اول تا سوم هر رده سنی و همچنین قهرمان قهرمانان جوایز نقدی تعلق می گیرد.

    دبیر کمیته پاورلبفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام همچنین از اعزام تیم پاورلیفتینگ به مسابقات بین المللی قبرس در اردیبهشت ماه آینده خبر داد.

    گفتنی است مسابقات پرس سینه صلح و دوستی قبرس طی روزهای 11 تا 15 اسفند در نیکوزیا برگزار می شود.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *