اخبار

جبلی: 17 داور مسابقات انتخابی تیم ملی را قضاوت می کنند

  • امید جبلی، رییس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از قضاوت 17 داور در مسابقات انتخابی تیم ملی خبر داد و گفت: اسامی داوران قضاوت کننده یک روز پیش از مسابقات اعلام و در سایت فدراسیون قرار می گیرد.

    امید جبلی در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: طبق هماهنگی های بعمل آمده، پیکارهای انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در سه رشته و طی 2 روز پی گیری می شود که بر همین اساس مدعیان فیزیک و بادی کلاسیک روز پنج شنبه سوم اردیبهشت و رقابتهای گزینشی پرورش اندام روز جمعه چهارم اردیبهشت با بکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

    وی افزود: قد و وزن کشی شرکت کنندگان نیز روز دوم اردیبهشت ماه انجام می شود.

    جبلی در مورد اینکه مسابقات در کدام محل برگزارمی شود، گفت: قطعاً این رقابتها در تهران خواهد بود، اما سالن مسابقات هنوز مشخص نشده که تا هفته آینده تکلیف این موضوع روشن خواهد شد. البته مراسم قد و وزن کشی در آکادمی فدراسیون واقع در مجموعه ورزشی زیتون انجام می شود.

    گفتنی است مسابقات قهرمانی فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام اواسط خرداد ماه در کشور ژاپن برگزار می شود. این برای نخستین بار است که رقابتهای فیزیک و بادی کلاسیک در سطح قاره کهن برگزار می شود.

    مسابقات بادی کلاسیک در 7 دسته قدی 162، 165، 168، 171، 175، 180 و به اضافه180 سانتیمتر و پیکارهای فیزیک نیز قرار است در دو دسته قدی منهای 172 و به اضافه 172 سانتیمتر پی گیری شود، ضمن اینکه با اضافه شدن وزن منهای 95 کیلو گرم، رقابتهای آسیایی در یازده وزن منهای 55، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90، 95، 100 و به اضافه 100 کیلو گرم برگزار خواهد شد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *