اخبار

پورعلی فرد: موفقیتهای فدراسیون در سالجاری نیز تداوم خواهد داشت

  • ناصر پورعلی فرد به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، ظهر روز شنبه 15 فروردین ماه با کارکنان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام دیدار و گفتگو کرد.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ناصر پورعلی فرد در اولین نشست اداری، ضمن تبریک سال نو به خانواده بزرگ بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به فرامایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال 94 به عنوان سال "همدلی و هم زبانی دولت و ملت"، پرسنل زحمتکش فدراسیون را به مودت و همدلی و تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع دعوت کرد.

    رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از سال 93 به عنوان سالی پربار و موفق یاد کرد، گفت: برغم مشکلات مالی، خوشبختانه تیم های ملی رشته های مختلف تحت پوشش فدراسیون در میادین قاره ای، جهانی و بین المللی حضوری درخشان داشته که بی تردید این افتخارات در سالجاری نیز تداوم خواهد داشت.

    وی افزود: بی گمان در کنار قهرمانان و مربیان، نقش پرسنل اداری فدراسیون نیز در این موفقیتها قابل انکار نیست و من به نوبه خود از شما عزیزان سپاسگزاری می کنم.

    در این جلسه همچنین رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، از تلاش های بی وقفه پاسداران استقلال کشورمان درخصوص توافقات صورت گرفته در حوزه سیاست خارجی و رفع تحریم ها و تداوم فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشورمان ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه در سایه حمایت های مقام معظم رهبری و سیاست های مدبرانه دولت تدبیر و امید، موفقیت های شگرفی در این زمینه بدست آمد و این موفقیت نشانگر عزت، اراده و مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *