اخبار

حمید لکزایی: شرایطم بهتر از مسترالمپیای سال گذشته است

  • نماینده دسته وزنی 90 کیلو گرم تیم اعزامی به مسابقات آسیایی ژاپن گفت: تیم جوان و نسبتاً کم تجربه ای داریم، اما تک تک بچه ها از انگیزه و پتانسیل بالایی برای فتح سکوهای قاره ای برخوردارند.

    حمید لکزایی ملی پوش 90 کیلو گرم پرورش اندام کشورمان در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص دومین حضورش در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: بعد از مسابقات آماتوری مستر المپیا 2014 در روسیه بدنم پیشرفت خوبی داشت و توانستم آماده رقابت در یک وزن بالاتر شوم. بنظرم نسبت به شرکت کنندگان در انتخابی تیم ملی بدن آماده تری داشتم و به همین دلیل اطمینان کامل داشتم که امسال هم ملی پوش می شوم.

    وی در پاسخ به این سوال که چرا امسال یک وزن بالاتر در مسابقه شرکت می کند، گفت: به پیشنهاد مربی ام، علی تبریزی و با برنامه ریزی دقیق و منظمی که داشتم تصمیم گرفتم یک وزن بالاتر شرکت کنم. تیپ و سیستم بدنم طوری است که در وزن بالا کیفیت بهتری دارد.

    لکزایی ادامه داد: از بهمن ماه 93 وارد دوران رژیم شدم و تمریناتم را با سیستم ترکیبی با شدت بالا و در 2 نوبت در طول روز انجام می دهم. تمام تلاشم برای کسب قهرمانی آسیا است و امیدوارم نتیجه این سختی ها و تلاش هایم را با کسب بهترین مدال و قرار گرفتن بر بالاترین سکو بگیرم.

    ملی پوش وزن 90 کیلوگرم پرورش اندام کشورمان با اشاره به این مطلب که سال گذشته تیم ملی ترکیب حرفه ای تری داشت و بیشتر افراد با تجربه بودند، تصریح کرد: درست است که جوانان حاضر در تیم تجربه مسابقات بروزن مرزی را ندارند اما، بنظرم آنقدر بدن های خوب و آماده ای دارند که بتوانند سکونشین شوند و از عنوان قهرمانی آسیا در سال گذشته دفاع کنند.

    وی در ادامه گفت: با توجه به تجربه ای که از حضور در مسابقات مسترالمپیای آماتوری بدست آوردم تا جایی که در توانم باشد از لحاظ روحی، روانی و انگیزشی به هم تیمی های جوانم کمک می کنم تا بهترین نتیجه ای که شایسته آن هستند را کسب کنند.

    حمید لکزایی در خصوص حریفان در کارزار ژاپن اظهار کرد: با آمادگی کامل وارد مسابقه می شوم و شناختی که نسبت به بدنم دارم به کسب موفقیت امیدوار هستم. ولی بنظرم ژاپن با توجه به استفاده از حق میزبانی اش تیم خوبی خواهد داشت و کویت هم همیشه یکی از رقیبان اصلی ایران به حساب می آید اما، ژنتیک و پتانسیل کشورمان خیلی بهتر از سایر کشورها است و همیشه یک سر و گردن بالاتر از سایر تیم ها بوده ایم.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *