اخبار

درویش متولی: مازندران میزبان رقابت های کشوری پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک شد

  •  

    رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران گفت: مسابقات قهرمانی کشور پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک بهمن ماه سال جاری به میزبانی مازندران در ساری برگزار می شود.

    علی درویش متولی در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات قهرمانی کشور پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک در 4 رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در محل سالن سید رسول حسینی ساری برگزار می شود.

    رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام مازندران ادامه داد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام شد، در صورتی که اتفاق خاصی پیش نیاید طی روزهای 22 لغایت 25 بهمن ماه میزبان ورزشکاران و مسدولین هستیم.

    وی افزود: برای چهارمین مرتبه است که افتخار میزبانی رقابت های پرورش اندام قهرمانی کشور به مازندران می رسد و امیدوارم با یاری اداره ورزش و جوانان استان و اسپانسرها بتوانیم میزبانی در خور فدراسیون و این جامعه ورزشی داشته باشیم.

    درویش متولی تصریح کرد: در نظر داریم تندیس هایی از ورزش استان مازندران آماده کنیم تا به رسم یادبود به تمام شرکت کنندگان، مسئولین و مدعوین اهدا شود.

    رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام مازندران در پایان خاطرنشان کرد: ورزشکاران در محل مهمانسرای امام رضا اداره ورزش و جوانان استان اقامت خواهند داشت.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *