اخبار

نادمی: مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور برگزار می شود

  •  

    دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور در تمام رشته های زیر مجموعه این فدراسیون برگزار می شود.

    جلال نادمی در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار کرد: طی جلسات مختلفی که با روسای کمیته های فدراسیون در راستای سیاستهای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، مقرر گردید به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با دهه مبارک فجر مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور برگزار می شود.

    دبیر فدراسیون در پاسخ به این سوال که آیا محل برگزاری مسابقات مشخص شده است، افزود: رقابت های پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک به میزبانی مازندران برگزار می شود و استان سیستان و بلوچستان نیز میزبان مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم می باشد. همچنین رقابت های پاورلیفتینگ بدون لوازم به میزبانی استان فارس برگزار می شود.

    وی در ادامه گفت: در حال بررسی درخواست استان ها جهت اخذ میزبانی رقابت های مچ اندازی، قوی ترین مردان و پرس سینه در سطح قهرمانی باشگاه های کشور هستیم و در صورت مشخص شدن استان های میزبان متعاقبا اعلام خواهد شد.

    وی خاطر نشان کرد: تلاش ما برگزاری مسابقات با کیفیت خوب در این ایام است و سعی داریم رقابت ها با بهترین شکل و کیفیت افزون تر به انجام برسد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *