اخبار

در روز مربی؛ از پیشکسوتان پرورش اندام تقدیر شد

  •  

    در حاشیه برگزاری کلاس مربیگری درجه 2 پرورش اندام و هم زمان با روز مربی مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش کشور برگزار شد.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، 8 آبان ماه مصادف با روز مربی مراسم تجلیلی با حضور جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان رشته پرورش اندام کشور برگزار گردید.

    در ابتدای این مراسم حاج محمدحسین عظیمی دبیر کل جبهه حامیان انقلاب و قائم مقام اسبق رئیس سازمان تربیت بدنی که از مهمانان ویژه این مراسم بود ضمن تقدیر از مسئولین برگزاری آئین تجلیل از پیشکسوتان، در خصوص اهمیت نقش والای مربی عنوان کرد: مربیان می توانند نقش بسیار ارزشمندی در سالم ساز جامعه داشته باشند.

    وی ادامه داد: امروز نقش اخلاق در ورزش کشورمان کم رنگ شده است که با توجه به تاثیر پذیری که ورزشکاران از مربیان خود دارند، مربیان موظف هستند به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

    دکتر حق وردی رئیس سازمان ورزش قهرمانان که از دیگر مهمانان ویژه این مراسم بود، به معرفی پیشکسوتان حاضر در جلسه پرداخت و گفت: سازمان حمایت از قهرمان همیشه پیگیر امور قهرمان است و هر سال مربیان، ورزشکاران و مدیران برتر را معرفی می کند. سال گذشته هادی چوپان به عنوان مربی برتر پرورش اندام کشور انتخاب و معرفی شد.

    وی در ادامه با اشاره به مربیان حاضر در دوره مربیگری درجه 2 اظهار کرد: به شما قول می دهم افرادی که بهترین نمره را در این دوره کسب کنند و جزو 3 نفر برتر قرار بگیرند، به عنوان مربیان برتر از سوی سازمان ورزش قهرمانان معرفی و تقدیر خواهند شد.

    در پایان این مراسم از حسین شیریان، احمد قمیان و حسین آبخضر (خرمی) که از پیشکسوتان پرورش اندام کشور هستند توسط نصیرزاده مسئول کمیته آموزش فدراسیون، حق وردی، عظیمی و احمدی تقدیر بعمل آمد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *