اخبار

دفاع پورعلي‌فرد از مربيگري نايب رييس فدراسيون

  • هفته گذشته نام مربيان تيم‌هاي ملي پرورش‌اندام و بادي‌كلاسيك اعزامي به

    مسابقات جهاني برزيل و اسپانيا اعلام شد و در اين فهرست، نام محمد نصيري به عنوان يكي از مربيان تيم ملي پرورش‌اندام ديده مي‌شد. نصيري اگرچه خود يكي از قهرمانان ملي و مدال‌آور پرورش‌اندام بوده و در سال‌هاي گذشته نيز به عنوان مربي در كنار تيم ملي بوده اما از آنجا كه نايب رييس فدراسيون است، انتخاب او شائبه‌هايي به وجود آورده بود و برخي معتقد بودند فدراسيون مي‌توانست يكي از مربيان فعال را به عنوان مربي به برزيل اعزام كند و نصيري به واسطه پستي كه در فدراسيون دارد، سرپرست تيم اعزامي باشد. اما رییس فدراسیون در گفت‌و‌گو با ايسنا دلیل این انتخاب را انجام رایزنی‌های بیشتر عنوان کرد.
    ناصر پورعلی‌فرد در پاسخ به این سوال که بر اساس چه معیاری محمد نصیری، نایب رییس فدراسیون به عنوان مربی تیم پرورش‌اندام بزرگسالان منصوب شده، گفت: برای این کار چندین دلیل داشتیم. دلیل اول ما این بود که او فردی شناخته شده است و در مسابقات جهانی برزیل می‌تواند رایزنی کند تا شانس کسب میزبانی ایران برای مسابقات سال بعد بیشتر شود. دلیل دوم ما این است که او فردی کاملا فنی است و به خوبی می‌تواند به تیم کمک کند.
    وی افزود: برای رایزنی با مسئولان دیگر فدراسیون‌ها و فدراسیون جهانی یک نفره نمی‌توانم همه کارها را انجام دهم و نیاز است که او به عنوان یکی از مسئولان فدراسیون ایران در این سفر حضور داشته باشد. ضمن این که قوانین فدراسیون جهانی محدودیت‌هایی برای اعزام همراهان در کنار تیم قائل شده به همین خاطر این کار بهانه‌ای شد تا بتوانیم هر طور شده او را در برزیل داشته باشیم.
    رییس فدراسیون پرورش‌اندام و بدنسازی با تاکید بر این که حضور نصیری در برزیل کمک بسیار خوبی خواهد بود، گفت: هدف ما کسب میزبانی مسابقات قهرمانی جهان است و برای این کار باید از تمام توانمندی خود استفاده کنیم. علی تبریزی هم کنار تیم است که او نیز فردی کاملا شناخته شده است. علی تبریزی را برای آن انتخاب کردیم که هم در بازی‌های آسیایی و ساحلی و هم در مسابقات قهرمانی جهان تیم قوی را داشته باشیم. او مربی کاملا آگاه و فنی است و می‌تواند بهترین کمک باشد.
    پورعلی‌فرد در مورد بازخورد انتصاب نایب رییس بانوان فدراسیون پرورش‌اندام و بدنسازی افزود: برخی‌ها فکر می‌کردند که فعالیت بانوان در پرورش‌اندام خواهد بود در حالی که این کار ما برای فعالیت آنها در بخش آموزش، فرهنگی و تعامل با نایب رییسان بانوان سایر فدراسیون‌ها است. ما برای شروع این کار خوب با مسئولان وزارت ورزش و جوانان در ارتباط بودیم و با آنها هماهنگ کردیم.

    منبع:بشیر آنلاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *