اخبار

پورعلی فرد: مطمئنم با دست پر از بازیهای ساحلی آسیا برمی گردیم

  • رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در جمع روسای هیأت ها از مسابقات بادی کلاسیک ساحلی آسیا به عنوان نقطه عطفی در این رشته یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که ملی پوشان کشورمان بتوانند بهترین تیم در جمع کاروان اعزامی باشند.

    به گزارش سایت بدنسازی و پرورش اندام ، ناصر پورعلی فرد در جلسه روسای هیاتهای بدنسازی و پرورش اندام کشور، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: برنامه های 6 ماه اول سال را طبق تقویم تدوین شده فدراسیون پیش بردیم که مهمترین آن مسابقات قهرمانی پرورش اندام آسیا بود که در سریلانکا برگزار شد و ملی پوشان کشورمان موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

    رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه بیان کرد: در 3 ماه فصل پائیز چند رویداد مهم از جمله مسابقات قهرمانی جوانان و پیشکسوتان جهان(مهر ماه/ مکزیک)، بازی های ساحلی آسیا(آبان ماه/ تایلند)، قهرمانی پروش اندام بزرگسالان(اواخر آبان ماه/ برزیل) و بازی های بادی کلاسیک قهرمانی جهان(آذر ماه/ اسپانیا) را پیش رو داریم.

    پورعلی فرد خاطرنشان کرد: موفقیت در هریک از این رویدادها مطمئنا برای فدراسیون بسیار مهم است ، اما با توجه به اینکه کسب مدال و جایگاه مناسب در بازیهای ساحلی برای وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از اهمیت بسزایی یرخوردار است، نتایج ملی پوشان بادی کلاسیک حائز اهمیت می باشد است.

    وی با اشاره به اینکه مسابقات بادی کلاسیک در 6 دسته قدی برگزار می شود، افزود: ملی پوشان کشورمان یکی دو ماه است که زیر نظر مربیان دوران آمادگی را طی می کنند. من مطمئن هستم با زحمات و تلاشی که ملی پوشان بادی کلاسیک می کشند با دست پر از بازی های ساحلی آسیایی بر می گردند.

    رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع اعزام تیم های ورزشی به تورنمتهای بین المللی اشاره کرد و گفت: از نظر فدراسیون اعزام هایی معتبر است که مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان را اخذ کرده باشند و فدراسیون متولی اعزام ها باشد، درغیر این صورت اعزام های خارج از ضوابط و قوانین وزارت ورزش و جوانان حکم تور را دارد!

    پورعلی فرد با اشاره به انتصاب فرامرز خودنگاه به عنوان رئیس کمیته قوی ترین مردان بیان کرد: فصل جدید فعالیت های این کمیته آغاز شده است و هفته گذشته مرحله مقدماتی قوی ترین مردان برای پخش در نمایش خانگی برگزار شد. مرحله نهایی این رقابت ها احتمالاً درآبان ماه برگزار خواهد شد.

    وی ادامه داد: برگزاری مسابقات قهرمانی قوی ترین مردان در 2 دسته 105+ و 105- کیلو گرم در دستور کار قرار دارد که خراسان جنوبی میزبانی رده وزنی 105+ کیلو گرم را بر عهده دارد.

    رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در بخش پایانی سخنانش به موضوع آموزش اشاره کرد و افزود، مبحث آموزش یکی از اولویت های اصلی ما در فدراسیون است. متأسفانه در سالهای گذشته مشکلاتی وجود داشت که باید رفع شود.

    وی افزود، کلاسهایی که در سالهای 91 و 92 برگزار شد به دلیل مشکلات و ناقص بودن مدارک هنوز احکام مربوطه صادر نشده است. به کمیته آموزش گفتم هرچه سریعتر پس از بررسی مدارک کار صدور 1800 حکم باقی مانده انجام شود تا به صاحبان آنها تحویل گردد.

    گفتنی است جلسه روسای هیاتهای بدنسازی و پرورش اندام استانهای کشور عصر روز یکشنبه ( 6 مهر) با حضور خانم شهریان معاون توسعه ورزش بانوان و سیروس احمدی مدیر کل بازرسی وزارت ورزش و جوانان در سالن کنفرانس این وزارتخانه برگزار شد.

    منبع(فدراسیون پرورش اندام )

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *