اخبار

رئیس فدراسیون بدنسازی: در بازیهای ساحلی آسیا قدرت مان را نشان دادیم

  • رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به اینکه اگر مصری ها با دو تیم در مسابقات قهرمانی جهان شرکت نمی کردند، عنوان قهرمانی به تیم ایران می رسید، گفت: در بازیهای ساحلی آسیا از 100 درصد فرصت ممکن به صورت کامل بهره بردیم.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ناصر پورعلی فرد در گفتگو با خبرگزاری ایلنا، در مورد مسابقات جهانی برزیل خاطر نشان کرد: رقابت های خوبی را شاهد بودیم. در این مسابقات، 57 تیم حضور داشتند که با بهترین نفرات خود در بازی ها شرکت کردند.
    وی در خصوص کسب مقام نایب قهرمانی جهان توسط تیم کشورمان افزود: ما به دو دلیل اصلی نتوانستیم عنوان قهرمانی دوره قبل خود را تکرار کنیم. اول اینکه بعد مسافت روی شرایط جسمی بچه ها تاثیر گذاشته بود. ثانیا و مهم تر اینکه، مصر با دو تیم در این مسابقات حضور یافته بود که اگر این اتفاق نمی افتاد، بدون شک، تیم ایران قهرمان جهان می شد.
    رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان ادامه داد: یک سری حوادث دیگر هم باعث شد نتوانیم روی سکوی قهرمانی جهان قرار بگیریم. مثلا، ورزشکار وزن 100 کیلوی ما بیمار شد و علی رغم این که مسابقه خود را برگزار کرد، اما موفق به کسب مدال نشد.
    پورعلی فرد در ادامه، به اجلاس فدراسیون جهانی نیز اشاره کرد و گفت: ما پیش از این، پیشنهاد میزبانی مسابقات جهانی سال 2015 را ارائه داده بودیم که در اجلاس اخیر، قرار شد کشور اسپانیا میزبان رقابت های جهانی زنان و مردان و همچنین بادی کلاسیک باشد. به همین جهت، ایران سال 2016 میزبان مسابقات جهانی خواهد بود.
    رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان، از سفر رئیس فدراسیون جهانی به کشورمان خبر داد و یادآور شد: "رافائل سانتوزا " رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام، بهمن ماه سال جاری به همراه سایر مسئولان فدراسیون جهانی به ایران سفر می کنند. آنها در مدت اقامت خود در ایران، از امکانات کشورمان برای میزبانی مسابقات جهانی بازدید خواهند کرد، ضمن اینکه به احتمال بسیار زیاد، جلساتی را نیز با مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برگزار می کنند.
    پورعلی‌فرد همچنین در گفتگوی خود با خبرگزاری تسنیم در خصوص بازی‌های ساحلی اظهار داشت: 2 ورزشکار را به این رقابت‌ها اعزام کرده بودیم که یک طلا و یک نقره ماحصل کارمان بود، این یعنی از 100 درصد فرصت ممکن به صورت کامل بهره بردیم. واقعا نتایج رضایت‌بخشی بود چرا که قدرت‌مان را در آسیا بار دیگر به رخ حریفان کشیدیم، ضمن اینکه این برای اولین بار بود در چنین تورنمنتی شرکت می‌کردیم.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *