اخبار

هادی چوپان: اوورالی حق من بود، قهرمانی شایسته تیم ایران

  • قهرمان وزن منهای 85 کیلو گرم پرورش اندام جهان با تاکید بر اینکه سطح شصت و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان فراتر از انتظار بود، گفت: قهرمانی شایسته تیم ایران بود نه تیم مصر، ضمن اینکه قهرمان قهرمانان باید به من رسید.
    هادی چوپان در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: مسابقات 2014 جهان مثل همیشه شلوغ، بسیار سخت و در سطح بالایی بود و من خوشحالم که توانستم به مدال طلای این دوره از رقابتها دست یابم.
    وی در ادامه افزود: نه تنها مدال طلای وزن منهای 85 کیلو گرم حق من بود، بلکه اگر عدالت رعابت می شد باید قهرمان قهرمانان ( اوورال) مسابقات هم معرفی می شدم. البته این نظر من نیست، بلکه بسیاری از آنهایی که در سالن بودند فکر می کردند اوورالی به من می رسد، اما در کمال ناباوری این عنوان به ورزشکار مصر رسید. جالب اینکه وقتی ارزیابی تمام شد، کادر فنی و همه بچه ها به من تبریک می گفتند و حتی تماشاگران حاضر در سالن هم مرا تشویق می کردند، اما داوران نظرشان چیز دیگری بود.
    ملی پوش قهرمان جهان ایرانی در پاسخ به این سوال که چرا ایران نتوانست عنوان قهرمانی سال گذشته را تکرار کند، آیا پرواز طولانی مدت تأثیر گذار بود، اظهار کرد: ورزشکاری که تمام برنامه های رژیمی اش چیده شده است، چه در زمین چه در آسمان باید کنترل شده باشد. درست است که پرواز طولانی داشتیم ولی راهی جز این نبود و کسی هم مقصر نیست. اتفاقاً نکته مثبت اینجا است که فدراسیون طوری برنامه ریزی کرده بود که 2 روز قبل از وزن کشی وارد برزیل شویم تا زمان کافی برای ریکاوری داشته باشیم. به نظر من دلیل اصلی قهرمانی مصری ها تعداد پرشمارش شان بود.
    هادی چوپان با تاکید بر اینکه هدفش برای آینده دریافت کارت حرفه ای است، دوست دارم در هر مسابقه ای شرکت می کنم جزو نفرات برتر باشم.
    قهرمان مسابقات جهانی 2014 برزیل ضمن تقدیر از مربی اش علی نعمتی گفت: این بزرگوار نه تنها مربی بلکه برادر من هم است و حتی می توانم بگویم مانند یک پدر مرا تر و خشک کرده است و تا ابد دست بوس وی هستم.
    وی همچنین در خاتمه از ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و تمام مسئولین فدراسیون و کادر فنی تشکر کرد، گفت: موفقیتم را مدیون زحمات خودم، مربی ام، کادر فنی تیم ملی و حمایت همه مسئولین هستم.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *