اخبار

سید رضا چشمی بازرس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌ اندام شد

  • طی حکمی از سوی دکتر سید نصر الله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، بازرس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام منصوب شد.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دکتر سجادی در حکمی سید رضا چشمی را به عنوان بازرس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام معرفی کرد.

    در حکم صادره دکتر سجادی برای بازرس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آمده است:

    با استعانت از خداوند متعال و به استناد مواد 7 و 14 اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری به موجب این حکم به عنوان "بازرس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران" منصوب می شوید تا در چهار چوب مفاد اساسنامه مزبور نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمایید.
    شایسته است ضمن تعامل مطلوب با اعضاء محترم مجمع، گزارش فعالیت خود را با تأکید بر اجرای دقیق قوانین و مقررات اساسنامه مزبور و بر اساس شاخص های تعیین شده پیوست بطور منظم تهیه نموده و به صورت مکتوب به این معاونت ارئه نمایید.
    امید است با اتکال به خداوند متعال در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور موفق و مؤید باشید.

    مراسم معارفه بازرس جدید فدراسیون ظهر امروز سه شنبه (8 مهر ماه) با حضور علیرضا خسروی، معاون اداره کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و باشگاه ها و علیرضا باقری، رئیس گروه نظارت بر فدراسیون ها در دفتر ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد.

    گفتنی است، سید رضا چشمی از کارشناسان باسابقه وزارت ورزش و جوانان می باشد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *