اخبار

نادمی: به کسب نتایج خوب در رقابت های جهانی امیدوارم

  • تیم ملی جوانان و پیشکسوتان پرورش اندام جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهانی شب گذشته تهران را به مقصد کشور مکزیک ترک کرد.

    جلال نادمی دبیر فدراسیون در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پیش از سفر به مکزیک در خصوص اعزام ملی پوشان به مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان، اظهار کرد: حضور در این مسابقات برای فدراسیون بسیار حائز اهمیت است و امیدوارم که بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

    وی افزود: نفرات اعزامی از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند ولی ما پرواز طولانی به سمت مکزیک در پیش داریم امیدوارم خستگی این سفر و طولانی بودن مسیر تأثیر منفی روی بچه ها نگذارد.

    سرپرست تیم اعزامی به پیکارهای جهانی مکزیک بیان کرد:  برای ترکیب نهایی تیم ملی 3 جلسه بازبینی انجام شده است و افراد انتخاب شده از بهترین های پرورش اندام ایران در بخش پیشکسوتان و جوانان هستند. فدراسیون برای آماده سازی هر چه بهتر تیم اعزامی آنچه در توان داشت را انجام داده است.

    نادمی در خصوص پیش بینی کسب مدال ملی پوشان: با توجه به اینکه حریفان سرسختی پیش رو داریم حدس زدن رنگ مدال ها سخت است اما هر کدام از بچه های اعزامی توانایی سکو نشینی را دارند.

    دبیر فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی جوانان با ترکیب مظاهر تابان ابرقانی و بهروز مظاهر ابرقانی و تیم پیشکسوتان با ترکیب باقر نصرت نژاد، علیرضا استقامت، خضراله رضائی، سید مصطفی موسوی رینه، محمود زارع و علیرضا نیکپور در مسابقات جهانی شرکت می کنند. هدایت تیم جوانان را عباس عاقلی و تیم پیشکسوتان را احد عبادی برعهده دارند.

    مسابقات پرورش اندام قهرمانی جوانان و پیشکسوتان جهان طی روزهای شنبه و یکشنبه ( 12 و 13 مهر) در کشور برگزار می شود.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *