اخبار

شروعی برای یک اجتماع

  • رشته ورزشی بدنسازی با توجه به شرایطی که دارد این امکان را برای اقشار مختلف فراهم می‌کند که با وضعیت‌های متفاوت بتوانند به این ورزش بپردازند، در این بین حتی افرادی که از معلولیت‌هاى مختلف ( قطع عضو، نقص عضو، معلوليت جسمى، معلوليت ذهنى و جانباز) برخوردارند، بازهم می‌توانند بصورت محدود و بر اساس توانایی‌هایی که دارند به این رشته بپردازند. حتی در مسابقات مربوط به این رشته هم شاهد این هستیم که برای این افراد مسابقاتی با توجه به توانایی‌هایشان فراهم شده و اتفاقا رقابت‌های جذاب و دیدنی هم می‌باشد.

    در ایران ما با چند نفر از بدنسازانی که به طور شخصی در این ورزش فعالیت می‌کنند و اتفاقا بدن‌های خوبی هم ساخته‌اند آشنا هستیم. اما این اطمینان را داریم که از این چهره‌ها در ایران بسیار هستند اما فرصت این را پیدا نکردند تا خودی نشان دهند .

    از طرف دیگر این رشته برای این افراد و در بخش آموزش با کاستی روبرو است.

    بدنسازان با معلولیت‌های مختلف قطعا نیاز به آموزش‌های متفاوت دارند.

    به هر حال تمام این عوامل باعث شده است برای این‌که آن‌ها مورد توجه بیشتری از سوی سازمان‌ها، شرکت‌ها قرار بگیرند، درخواست داشته باشیم تا به جهت شناسایی و ایجاد یک تشکل، مشخصات خودشان را به صورت ابتدایی ارسال کنند و به نوعی برای حضور در فعالیت‌های منسجم‌تر اعلام آمادگی کنند.

     

    منبع: بشیر آنلاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *