اخبار

صمدی: شایستگی ایستادن بر بلندترین قله پرورش اندام آسیا را داریم

  • محسن صمدی، نماینده دسته وزنی مثبت 100 کیلو گرم تیم ملی پرورش اندام کشورمان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن گفت: تنها یک اتفاق نادر می تواند ما را از قهرمانی دور سازد، چرا که در شرایط معمول تیم ایران با این پتانسیل براحتی شایستگی ایستادن بر بلندترین قله پرورش اندام آسیا را دارد.

    ملی پوش سنگین وزن پرورش اندام کشورمان در حال حاضر در اردوی آمادگی مسابقات آسیایی 2015 ژاپن به سر می برد تا خود را آماده کسب اولین تجربه اعزام برون مرزی کند. صمدی در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با آشنایی اش با این رشته اظهار داشت: زندگی ورزشی ام با کشتی شروع شد ولی متاسفانه به دلیل تصادف و آسیب دیدگی شدید، پزشک اجازه ادامه فعالیت در کشتی را به من نداد و باید برای تقویت عضلاتم تمرینات بدنسازی را انجام می دادم. در این راه خانواده مشوقم بودند و جدی تر این رشته را ادامه دادم.
    وی در ادامه گفت: بعد از سالها تمرین، 70 تا 80 درصد امیدوارم بودم که امسال به تیم ملی می پیوندم. برای اینکه چگالی و کات خوبی داشته باشم 9 ماه رژیم در رژیم بودم تا اینکه اول به کمک خدا و بعد با تلاش خودم به هدفم رسیدم.

    صمدی در پاسخ به این سوال که چه تصوری از مسابقات آسیایی دارد، گفت: تصوری که دارم از گفته ها و شنیده ها است. می دانم که تیم های عربی مثل کویت و قطر بدن های خوبی دارند ولی شناخت دقیقی از آنها ندارم و برایم مهم نیست چه کسی و به چه صورت حضور دارد. مهم آماده بودن خودم است برای کسب طلا می روم و اگر هم توفیق کسب این مدال را بدست نیاورم، آن را خواست خدا خواهم دانست.

    نماینده دسته وزنی مثبت 100 کیلو گرم تیم ملی پرورش اندام کشورمان افزود: در حال حاضر هم، رقیب را کنار خودم حس می کنم اما، تا زمانی که روی سکوی مسابقه قرار نگیریم، کابلی دوستم است و به هم آرامش می دهیم و از راهنمایی های او استفاده می کنم. ولی روز مسابقه با تمام رقبا می جنگم.

    وی با تاکید بر این موضوع که ایران قطعاً قهرمانی خواهد شد، مگر اینکه واقعاً اتفاق غیرمترقبه ای رخ دهد که نتوانیم قهرمانی دوره گذشته را تکرار کنیم که من بعید می دانم.
    صمدی در خاتمه تصریح کرد: خودم، کابلی و همه بچه ها آماده جنگیدن هستیم، زحمت خودمان را کشیدیم. از خدا می خواهم با دست پر از مسابقات برگردیم تا دل مردم کشورمان شاد شود و هم بتوانم گوشه ای از زحمات خانواده و مربی مان را جبران کنیم.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *