اخبار

کابلی: امسال نسبت به تمام دورانم در بهترین شرایط هستم

  • نماینده سنگین وزن تیم ملی پرورش اندام اعزامی به مسابقات آسیایی ژاپن امیدوار است پس از دو سال دوری از تیم ملی بهترین نتیجه را یدست آورد، چرا که معتقد است در بهترین شرایط آمادگی جسمانی بسر می برد و بهترین بدن تمام دوران را برای خود ساخته است.

    علی اصغر کابلی ملی پوش پرورش اندام کشورمان در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عنوان کرد: بعد از 2 سال دوری از تیم ملی امسال با تلاش و پشتکار توانستم در شرایط خیلی خوبی قرار بگیرم. کات بدنم بسیار عالی است، بنظرم امسال نسبت به تمام دورانم در بهترین شرایط هستم.

    ملی پوش سنگین وزن کشورمان در رابطه با حریفان پیش روی خود تصریح کرد: نمی توان به طور قطع و یقین از رقیب ها صحبت کرد ولی می دانم کشورهایی عربی، کویت و قطر سنگین وزنهای خوبی دارند اما، مهم این است که به حریفانم فکر نمی کنم و روی بهبود هر چه بهتر کیفیت بدنم تمرکز دارم. سعی می کنم بهترین نتیجه را بگیرم و اصلاً به شکست فکر نمی کنم.

    نماینده وزن مثبت 100 کیلو گرم پرورش اندام کشورمان در پاسخ به این سوال که حس دارد از اینکه یک حریف داخلی به نام محسن صمدی را به عنوان هم وزن و هم تیمی در کنارش قرار دارد، گفت: درست است که صمدی به عنوان حریف من در کنارم است، اما وجودش باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای کسب بهترین نتیجه است. صمدی جوان با استعدادی است و از ژنتیک بسیار خوبی برخوردار است و گذشته از رقابت با هم دوست هستیم و امیدوارم به همراه صمدی، تیم ملی درخشان ترین نتیجه را بدست آورد.

    کابلی با اشاره به این مطلب که پرورش اندام ایران در آسیا و جهان حرف اول را می زند خاطر نشان کرد: تیم ایران همیشه خوب بوده است و نفرات انتخابی از بهترین ها هستند. بعضی از یچه ها مسابقات آسیایی ژاپن اولین تجربه شان نحسوب می شود، بنابراین نیاز دارند که اعتماد بنفس و باور قلبی برای رسیدن به موفقیت داشته باشند تا قهرمانی کشورمان تکرار شود.

    وی در پایان خاطر نشان کرد: از رئیس فدراسیون، تمام مسئولان و مربیان تشکر می کنم. همچنین جا دارد از رئیس هیات بدنسازی مازندارن و مشاور تغذیه ام سعید ساسانی که برای من خیلی زحمت کشیده اند قدردانی کنم. امیدوارم با خوش رنگ ترین مدال جواب زحماتشان را بدهم.

    گفتنی است علی اصغر کابلی پیش از اینکه وارد دنیای پرورش اندام شود، در رشته رزمی ووشو فعالیت داشت و در کنار این رشته برای تقویت عضلات خود با وزنه تمرین می کرد و بعد از مدتی بنا بر دلایلی از ووشو کناره گیری کرد و به صورت جدی تری به تمرینات پرورش اندام پرداخت. از سال 75 به صورت جدی تمرینات بدنسازی و پرورش اندام را دنبال کرد تا اینکه سال 2012 در وزن 100 کیلو گرم به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات جهانی WBBF تایلند عنوان سومی را بدست آورد. سال 2013 به دلیل آسیب دیدگی در ناحیه کمر از همراهی تیم ملی بازماند و در سال 2014 نیز در مسابقات انتخابی تیم ملی نتوانست از سد اسحاق قویدل عبور کند تا بعد از 2 سال دوری از تیم ملی، امسال در ترکیب اصلی نفرات اعزامی به رقابت های آسیایی 2015 ژاپن قرار گیرد.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *