اخبار

نادمی: دوره‌های آموزشی بدون هماهنگی با فدراسیون فاقد اعتبار است

  • دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تاکید کرد کلاسها، دوره ها و سمینارهای آموزشی که از سوی بخش خصوصی و بدون هماهنگی با فدراسیون برگزار می شود، فاقد اعتبار است و مدارک ارائه شده برای بخش آموزش فدراسیون، پیش نیاز آموزشی برای دوره های مربیگری محسوب نمی شود.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جلال نادمی در این خصوص اظهار کرد: متعاقب شیوه نامه وزارت ورزش و جوانان مبنی بر ممنوعیت برگزاری کلاسهای آموزشی فدراسیونهای ورزشی با موسسات و شرکتهای خصوصی، بعضاً مشاهده شده که برخی افراد با هماهنگی مدیران باشگاهها و شرکت های خصوصی بدون هماهنگی با فدراسیون نسبت به برگزاری کلاسهای آموزشی اقدام می نمایند که باید تاکید کنم مدارک این دوره ها از نگاه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام فاقد اعتبار و ارزش آموزشی است.

    نادمی تاکید کرد از این پس با شرکتها و موسساتی که در اطلاعیه های خود به هر نحوی از نام فدراسیون برای برگزاری کلاسهای آموزشی خود سوءاستفاده نمایند، برخورد قانونی خواهد شد.

    وی در پاسخ به این سئوال که آیا اصولاً بخش خصوصی می توانند کلاسهای آموزشی برگزار نمایند یا خیر، گفت: فدراسیون در این زمینه مانعی برای بخش خصوصی ایجاد نمی کند، اما مشارکتی با آنها ندارد و همانطور که در بالا اشاره کردم اگر این موسسات از نام و آرم فدراسیون برای دوره های آموزشی خود استفاده کنند که تداعی شود فدراسیون در این زمینه با آنها مشارکت دارد، قطعاً برخورد قانونی خواهیم کرد.

    دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تاکید بر اینکه کلیه دوره های آموزشی مربیگری، داوری و کلاسهای پیش نیاز در سایت فدراسیون اطلاع رسانی می شود، گفت: علاقمندان شرکت در کلاسهای آموزشی می توانند با روابط عمومی و آموزش فدراسیون تماس بگیرند و از جزییات برگزاری آن آگاه شوند.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *