اخبار

علی پایدار: با کمترین هزینه هیات را می چرخانیم

  • رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ استانی برگزار می شود، ضمن اینکه از مدال آوران استان نیز تجلیل بعمل خواهد آمد.

    علی پایدار در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی افزود: با توجه به فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش در نظر داریم از ورزشکاران مدال آور استان تجلیل کنیم.

    رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام هرمزگان گفت: از دیگر برنامه های مهم استان که در دستور قرار دارد، برگزاری کلاس های آموزشی و کارگاه های تخصصی می باشد.

    علی پایدار در خصوص نحوه استعدادیابی هرمزگان اظهار کرد: کمیته استعدادیابی هیأت شامل نفرات خبره این رشته می باشد و در نظر داریم به کمک این کمیته در دبیرستان ها بر اساس شاخص های در نظر گرفته شده جوانانی که پتانسیل و استعداد در هر یک از زیر شاخه های این رشته را دارند شناسایی کنیم.

    وی در پاسخ به این سوال که پس از کشف استعدادها چه حمایتی از آنها می شود گفت: افرادی که در باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام مشغول فعالیت هستند از تخفیف در پرداخت شهریه برخوردار می شوند و سایر نفرات مستعد در این رشته را به باشگاها معرفی می کنیم.

    پایدار با اشاره به مشکلات مالی افزود: گام های بعدی استعدادیابی و پرورش نیروی قهرمانی مستلزم اجرایی شدن برنامه های اولیه است و هزینه بر است. در حال حاضر ما با کمترین هزینه هیأت را می چرخانیم و بقول معروف هزینه ها را مدیریت می کنیم تا کارمان پیش برود و اهدافمان عملی شود.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *