اخبار

احد عبادي: بيش از 2 روز در راه بوديم

  • هفته گذشته مسابقات پرورش‌اندام پیشکسوتان و جوانان قهرمانی جهان در مکزیک برگزار شد، اما متاسفانه نتیجه ضعیفی برای تیم ایران در این رقابت‌ها رقم خورد.
    بدنسازان ایرانی که در رقابت‌های داخلی بسیار خوب ظاهر شده بودند، متاسفانه افت زیادی در مکزیک داشتند. اما این افت بی‌دلیل نبود، پرواز بسیار طولانی و استرس بالایی که روی تیم بود باعث شد بدن تمام ورزشکاران دچار افت کیفی شود.
    احد عبادی سرمربی تیم پیشکسوتان با ارسال مطلبی گزارش اتفاقات رخ داده و علت افت کیفی تیم را به شرح زیر اعلام کرد که در ادامه بخوانید:
    قبل از اعزام به مکزیک طی جلسه‌ای که در مجموعه ورزشی زیتون برگزار شد، جناب آقای رضا سلطانی فرمودند که: «به دلیل مشکلات پیش آمده از سوی شرکت هوایی لوفت‌هانزا تغییراتی در برنامه پرواز به وجود آمده و به همین دلیل هر ورزشکار علاوه بر مبلغ دوازده میلیون تومانی که پرداخته بود می‌بایست مبلغ پانزده میلیون تومان پرداخت کند. در غیر این صورت نمی‌تواند اعزام شود». با وجود این مشکل ملی‌پوشان روحیه خودشان را از دست دادند.
    بلافاصله آقای امید جبلی هم وارد جلسه شدند و گفتند: «اگر کسی پول اعزام ندارد می‌تواند با دادن تعهد و چک بعد از بازگشت از مسابقات حساب خود را تسویه نماید».
    جلسه از ساعت 8 بعدازظهر شروع و تا ساعت 22 طول کنید از همان جا به فرودگاه رفتیم.
    متاسفانه تیم ما 2 قسمت شد، یک گروه با پرواز ساعت 5/2 بامداد به مقصد استانبول و گروه بعدی 5/4 بامداد به مقصد دوحه حرکت کردند.
    با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پرواز ما تا مقصد نزدیک به 50 ساعت (بیش از 2 روز) طول کشید و در حالی که مسئول تدارکات اردو برای 25 ساعت پرواز غذا تدارک دیده بود. نبود غذا، پرواز طولانی مدت و عدم استراحت باعث شد تمام ورزشکاران دچار کاهش وزن شدید شوند. همین اتفاقات باعث شد آقای خضرالله رضایی بیمار شوند و در بیمارستان بستری شوند. عبادی درخصوص سطح کیفی مسابقات گفت: مسابقات کیفیت بالایی داشت حتی بعضی از اوزان تا 20 نفر شرکت‌کننده داشتند.
    از آنجا که کوتاهی کمیته داوران باعث شد حداقل یک داور همراه ما نباشد حق ورزشکاران ما به راحتی پایمال شد در صورتی که در گروه جوانان حداقل یک مدال نقره و یک برنز از ما گرفته شد.
    بستری‌شدن آقای رضایی در بیمارستان باعث شد از حضور در فینال رقابت‌ها جا بماند آقای زارع نیز به حقش نرسید و آقای موسوی نیز می‌بایست ششم شود اما ضعف در داوری و عدم حمایت تیم ایران و بیشتر از همه اینها عدم هماهنگی در اعزام تیم باعث شد در کل نتیجه خوبی نگیریم.
    گرفتن ویزا، بلیت و برنامه‌ریزی سفر یک کار تخصصی است که آقای سلطانی بهتر بود آن را به گروه مسافرتی واگذار می‌کرد. ایشان به عنوان مدیر تیم‌های ملی می‌بایست یک اردو برای این تیم اختصاص می‌داد.
    همچنین آقای امید جبلی نیز بهتر بود یک داور همراه تیم اعزام می‌کرد اگر این اتفاقات و مشکلات رخ نمی‌داد قطعاً نتیجه خوبی به‌دست می‌آوردیم.

    منبع: بشیر آنلاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *