اخبار

بعد از قهرماني در آرنولد کلاسيک

  • تنها مدال بدنسازان ايراني در مسابقه آرنولد کلاسيک اروپا در رشته بادی‌کلاسیک، طلای سعید صادقی‌فر بود. او که به همراه مربی خودش محمد پاشایی در مسابقات شرکت کرده بود توانست در دسته 180ـ سانتی‌متر صاحب مدال طلا شود. صادقی‌فر 35 سال سن دارد. او در مسابقات کشوری سنندج سوم شد و به توصیه علی تبریزی به تیم اعزامی به آرنولد کلاسیک پیوست. گفت‌وگوی ما را با او بخوانید:
    *
    چطور شد که به آرنولد کلاسیک رفتی؟
    ـ مدت زیادی بود که رژیم داشتم وقتی در رقابت‌های کشوری سوم شدم ناامید بودم. پس از آن با آمادگی کامل وارد اردو شدم، اما متاسفانه انتخابم نکردند در همین حین بود که آقای تبریزی به من امیدواری داد و شرایط را برای حضورم در رقابت‌های آرنولد کلاسیک فراهم کرد.
    *
    چند سال سابقه ورزشی داری؟
    ـ سابقه ورزشی‌ام زیاد است اما مدت 6 سال است که مسابقه می‌دهم.
    *
    مربی‌ات چه کسی است؟
    ـ من از همان ابتدا زیر نظر آقای محمد پاشایی شروع کردم و تا به حال هم با ایشان کار می‌کنم.
    *
    از مسابقات آرنولد کلاسیک بگو.
    ـ اولین باری بود که در یک رقابت بین‌المللی شرکت می‌کردم.
    محمد پاشایی نیز در این رقابت‌ها در کنارم بود و خودش هم مسابقه داد. قبل از اینکه روی سکو بروم خیلی استرس داشتم که مجید غلام قمری با من صحبت کرد و از نظر روحی خیلی به من کمک کرد.
    در گروه ما 34 نفر شرکت کردند که من به همراه آقای مهرشاد جوان خوش‌رفتار از ایران بودیم.
    *
    رقابت اورالی چطور بود؟
    ـ با توجه به نظر دوستان و حاضران فکر می‌کنم می‌توانستم اورال باشم اما داوری بدنسازی سلیقه‌ای است و در این مسابقات جای اعتراض وجود نداشت.
    *
    در آینده برای حضور در مسابقات چه برنامه‌ای داری؟
    ـ با این عنوان پرونده حضور در مسابقات داخلی را بستم با صحبتی که با آقای تبریزی داشتم گویا قرار است با هماهنگی آقای علی نجفی تیم اعزام کنند که به همین دلیل بدنم را تا حدی آماده نگه داشته‌ام.
    *
    حرف آخر؟
    ـ مادرم فوت کرده است اما همیشه و همه جا حضورش را حس می‌کنم. وقتی برای اهدای مدال رفتم فقط به فکر او بودم و به همین دلیل مدالم را به روح مادرم تقدیم می‌کنم.
    در ادامه جا دارد از پدرم و دوست خوبم علیرضا شاهین که همیشه همراه من بوده تشکر کنم. از آقای علی تبریزی که سکوی پیشرفت من بود قدردانی می‌کنم و یک تشکر ویژه و دوباره‌ای از مربی خوب و دلسوزم آقای پاشایی داشته باشم. من زندگی ورزشی خودم را مدیون ایشان هستم.

    منبع: بشیر آنلاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *