اخبار

مهدی نوروزی و علی شکری قهرمان قویترین مردان 105- کیلو گرم شدند

  • هشتمین دوره مسابقات قویترین مردان 105- کیلو گرم باشگاه های کشور با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

    رئیس هیأت استان قم در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار کرد: هشتمین دوره مسابقات قویترین مردان 105- کیلو گرم باشگاه های کشور با رقابت بین ورزشکاران 18 استان کشور در سالن 600 نفری شهید رضائیان قم به کار خود پایان داد.

    مجید تلخابی گفت: این رقابت ها طی روزهای 17 و 18 دی ماه برگزار شد و ورزشکاران برای کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی قویترین مردان جهان در 6 آیتم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

    وی افزود: ورزشکاران در مرحله مقدماتی 3 آیتم غلتاندن لاستیک 380 کیلو گرمی، حمل چمدان 260 کیلو گرم و بالا بردن کنده را پشت سر گذاشتند و در نهایت 6 نفر به فینال راه یافتند.

    رئیس هیأت استان قم ادامه داد: مهدی نوروزی و علی شکری با برتری در 3 آیتم 3 گانه، حمل خودرو و گوی های سنگین در مرحله فینال با 22 امتیاز به طور مشترک قهرمانی را از آن خود کردند. بهزاد کردی با 16 امتیاز مقام سوم را بدست آورد و دانیال خدایاری موفق به کسب عنوام چهارمی شد.

    وی عنوان کرد: عزیز شاهین از اردبیل عنوان قهرمان اخلاق را بدست آورد و استان های البرز، قزوین و اردبیل به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم تیمی شدند.

    مجتبی تلخابی خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی بین 4 نفر برتر هشتمین دوره مسابقات قویترین مردان 105کیلو گرم برگزار خواهد شد و در نهایت بهترین ها به رقابت های جهانی اعزام می شوند.

    رئیس هیأت استان قم با اشاره به این که مسئولیت برگزاری این مسابقات با جواد سلمانی بود، گفت: حسن علی یاری، رحیم عسگری، جواد مافی و علی ظرفچی نیز داوری مسابقات را بر عهده داشتند.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *