اخبار

همایش تجلیل از قهرمانان بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی برگزار می شود

  • رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از برگزاری همایش تکریم و تجلیل از قهرمانان و هیات های فعال بدنسازی و پرورش اندام استان در اسفند ماه امسال خبر داد.

    به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بهرام نکاحی روز جمعه 19 دی ماه در سومین گردهمایی و هم‌اندیشی رؤسای هیئت‌های بدنسازی و پرورش اندام شهرستان‌های خراسان رضوی در مرکز آموزش عالی کاشمر اظهار داشت: از تمام روسای هیئت بدنسازی و پرورش اندام در شهرستان‌ها درخواست داریم نسبت به معرفی قهرمانان و فعالان این رشته ورزشی برای مراسم تجلیل اقدام کنند.

    وی با بیان اینکه باوجود همه مخالفت‌ها تصمیم گرفتیم مسابقات استانی این رشته را در شهرستان‌ها برگزار کنیم، یادآور شد: خوشبختانه در نخستین گام مسابقات قوی‌ترین مردان استان با عنوان جام وحدت را در منطقه محروم روستای پلوند از توابع شهرستان تایباد برگزار کردیم که با میزبانی شایسته و استقبال چشمگیری نیز همراه بود.

    رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان با اشاره به اینکه مرحله استانی مسابقات پرورش اندام را پس از ارزیابی امکانات و ظرفیت‌های شهرستان‌ها، به میزبانی آن شهرستان برگزار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برگزاری مسابقات استانی در مرکز استان تکراری شده است، به دنبال این هستیم تا با برگزاری مسابقات استانی در شهرستان‌ها زمینه ارتقا و توسعه این رشته ورزشی در شهرستان‌ها را هم فراهم کنیم.

    وی با بیان اینکه برابر مصوبه جلسه قبل، اقدامات اولیه در زمینه راه‌اندازی تعاونی تولیدی و توزیعی برای اعضای هیئت استان انجام شده و هیئت موسس و هیئت مدیره آن نیز مشخص شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه قرار است خدمات خوبی از طریق این تعاونی به ورزشکاران و فعالان رشته ورزشی بدنسازی و پرورش اندام ارائه شود از روسای هیئت‌های شهرستان‌ها نیز تقاضا داریم نسبت به ارائه لیست متقاضیان برای عضویت در این تعاونی اقدام کنند.

    نکاحی هدف از برگزاری این گردهمایی در شهرستان‌ها را ارزیابی ظرفیت شهرستان‌ها در این رشته ورزشی برشمرد و اظهار داشت: تلاش می‌کنیم برگزاری جلسات به صورت نمادین نباشد بلکه از این فرصت در راستای شناسایی استعدادها و توانمندی شهرستان‌ها در راستای ایجاد تغییر و ارتقای این رشته ورزشی استفاده کنیم.

    در ادامه این جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان کاشمر گفت: شهرستان کاشمر با 34 هیئت ورزشی فعال یکی از شهرستان‌های پیشرو در رشته‌های مختلف ورزشی است.

    احمد رضا روشندل با تأکید بر اینکه همواره تلاش می‌کنیم که زمینه و زیرساخت لازم برای فعالیت رشته‌های مختلف ورزشی در سطح شهرستان فراهم کنیم، خاطر نشان کرد: در این زمینه سعی کردیم در انتخاب رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان تخصص و تجربه در عرصه مدیریت و سابقه ورزشی را ملاک قرار دهیم.

    منبع: فدراسیون پرورش و اندام

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *